Gå til innhold

Kattastrofe, kattepine, katt deg vekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katter er greie dyr, på den måten at dyr er greie fordi de er dyr. Blander ikke inn følelser og annet dilldall i sin væremåte, de bare er som de er. Bare så det er sagt!

Jeg har full forståelse for at folk ønsker å bo sammen med dyr, og at katt er et selvstendig og greit dyr å ha.

Så med dette som bakgrunnsinformasjon tillater jeg meg å komme med følgende utblåsning. Det er problematisk å dra med seg utallige katter inn i et villastrøk/borettslag. Det pisses og drites overalt! Fugleliv er borte, de eneste som holder ut med katter er skjærer, de bidrar dessverre ikke til hyggelig fuglekvitring og fuglesang. Jeg har hagen full av eddik, sitronskall, katt deg vekk, og 10 forskjellige katter som ikke er mine.

Tips og råd tas imot med takk!

Skrevet

Hagle er mitt beste råd!!!

Lykke til =)

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det. Er drittlei kattene som kommer hit for å gjøre fra seg jeg også. Hvis noen har noen tips som faktisk funker, så skal dere ha tusen takk!

Skrevet

Lær å leve sammen med de... de har kommet for å bli.

Skrevet

Hvis de kunne respektert meg, så skulle jeg jammen ha respektert kattene også. Men jeg går da søren meg ikke og pisser på trappa deres...

Skrevet

Liker ikke katter! Dyr som fungerer godt på gårder og steder der de har en funksjon. Der de rydder opp i mus og rotter, men ikke er så forspiste på Whiskas at de må torturere sine ofre. I tettbygde strøk er du nok ikke alene om å irritere deg over disse dyrene.

Skrevet

20.12 ; Vi snakker om dyr her,dyr reagerer ved hjelp av instinktene sine- de "respekterer" ingen på samme måte som mennesker. Blir helt feil å sammenligne på den måten. (må le litt av den alså!)

Skrevet

Rart det der - jeg har aldri vært plaget av katter, ikke en gang min egen. Trøster meg med at naboens kjempe pisser hvor det passer han og dermed holder rottene - og andre gnagere - borte.

Bare sån at det er skrevet: pus her i huset glodde lenge og sultent på et stykk svææær edderkopp ... i taket, i dag tidlig.

Hvorfor ikke bruke kattene til nytte i stede for å okke dere over de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...