Gjest Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Drit i de hespetrærne, de er bare misunnelige. Du vil alltid være favorittbloggeren min <3
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 min å!!! vurderer blogging igjen sjøl..men aner ikke om hva..
Voilà Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Åå, jeg har også alltid likt Monaaa:) Rakk dessverre ikke å titte innom den nye bloggen før noen selvfølgelig måtte slenge dritt:( Skal vi blogge i smug, sammen, Monajenten? *blinkefjes*
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 (S)TinkerBelle, du kan blogge om bare tull! Det gjør jeg, og det er gøy.
Voilà Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Du du blogg, K? Det har jeg ikke fått med meg, send gjerne en mld med adresse om du vil^^ Om du ikke tørr å legge den ut her da^^ Haha.
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Send mæ mail-adræssen din på PM så skal jæ invitære dæ=)
Monajenten Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 Skjønningene:-) Jeg føler jeg har godtatt mye men ett sted går grensen for meg også. De driver med direkte mobbing og jeg håper virkelig ikke de er like drittsekker i virkeligheten. Klem til dere skjønne.
Monajenten Skrevet 1. mai 2010 #10 Skrevet 1. mai 2010 Fine, skjønne gode Kapabel<3 Den kommer til å være personlig og for det meste omhandle kidsa, så føl deg ekstremt beæret:-p Du er foreløpig eneste utenom familie, bare fordi jeg likerdegsågodt<3 Men - ikke forvent oppdateringer hver dag:-p
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #11 Skrevet 1. mai 2010 Nå har jeg tatt litt detaljbilder av den nye leiligheta, så vent i spenning. Fikk ikke lov av kjæresten å ta helhetlige bilder, han mener jeg utlever meg så mye på nett og siden dette er en leilighet bestefaren egentlig eier og ja. Føler meg veldig beæret av bare å se noe så pent, jeg:-)!
Monajenten Skrevet 1. mai 2010 #12 Skrevet 1. mai 2010 Du er jo bare nydelig<3 *gleder meg og oppdaterer hvert tiende sekund*
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #13 Skrevet 1. mai 2010 Jeg jobber med saken, det tar bare tid å laste inn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå