Gå til innhold

noen som vet hvordan disse dibberne ser ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

kapabel

monajenta

silkerotte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et teit innlegg, men Monajenten og Siklerotte er begge helt nydelige, utvendig som innvendig!

Skrevet

Jeg mener å huske at monajenten og siklerotte er søte begge to ;)

Sistnevnte var ikke her for noen år siden da jeg hadde min "glansperiode"

Er her under nytt nick og om monajenten og siklerotte vil kan dere sende meg en pm så skal jeg si dere hvem jeg var før ;)

Skrevet

har bare sett kapabel via bloggen hennes og hun er sjukt pendamen d er siklerotte og mona og da tror jeg

Skrevet

Siklerotte finnes ikke.

Skrevet

Helt riktig, kvart over åtte. Det er moderator som skjuler seg under et fiktivt nick, dessuten har hun tatt en haug med snikbilder av en person og later som at dette er henne. De gangene jeg har snakka med "Siklerotte" er det faktisk'a Jannemor som har vært på andre sida av tråden.

Skrevet

Og denne tråden er startet av, hmm.. guu så vanskelig! Not!

Skrevet

Monajenten er jo bare veldig herlig og søt.

Siklerotte og Kapabel skriver med en selvsikkerhet som er umulig å mistolke. Tror de kjenner hverandre på ekte også, men de er veldig pene, vet om en som har sett begge på bilder. Vakre, unge jenter.

Skrevet

Monajenten har skiftende hårfarge og lengde, er slank. Higer etter et perfekt utseende og kropp. Alt man kan få bare man betaler. Egentlig litt søt, men for mye juks med penger på utseende.

Kapabel er kjærringaktig, normal.

Silkerotte er klona.

Skrevet

"For mye juks med penger på utseende" ?

Det eneste jeg gjør er å farge håret og bruke extensions fordi mitt eget hår ikke vokser. Er det virkelig å jukse? Herregud, som om jeg er den eneste i verden som gjør det.

Både Siklerotte og Kapabel er nydelige.

Skrevet

Siklerotte?

Har jo ikke vært her på år og dag.

Hvorfor mase om henne?

Skrevet

Silkerotta har i hvert fall ikke hengepupper siden hun ikke amma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...