Gå til innhold

Tipping av kjønn - flere som ikke har NOEN følelse?

Anbefalte innlegg

Vi har fortalt det til noen få nå, og gjør det offisielt til uka, om alt ser bra ut på første kontroll og privat ul (12+0 kommende onsdag). Men allerede nå har de få som veit det begynt å tippe kjønn. Og det kommer vel desto flere til å gjøre når resten av gjengen får vite om det.

Jeg får stadig spørsmål om hva jeg har følelse av at det blir. Og jeg har IKKE snøring. Hvordan i alle dager kan jeg ha det egentlig? ;p Jeg kjenner jeg er litt skeptisk til det der med at "man har en følelse", men bevis gjerne at jeg tar feil. Ikke orker jeg å tippe heller. Det er hva det er, og så lenge frøet er friskt er jeg fornøyd!

Håper ikke det blir mye mas rundt det, for det orker jeg ikke. Men jeg er jo førstegangs, så kanskje noen av dere som har barn fra før har noen erfaringer rundt dette med "tippe-mas"? Er det så voldsomt som jeg "frykter"?

Fortsetter under...

De aller fleste rundt oss tipper jenter siden vi har to jenter fra før, et par som tipper gutter.

Vi vet jo kjønnet, så er jo mange som nå lurer på hva det blir..hehe.. Men, synes ikke det er noe mas her iallfall, er bare koselig tipping synes jeg :-)

Jeg venter nr 3, har to gutter fra før. Alle maser om jenta- jeg liker det ikke så godt, for jeg ønsker meg et barn til- ikke et spesielt kjønn!

Jeg har guttefølelse- det har jeg hatt de to første sv skap også:) ikke spør meg hvordan eller hvorfor, men det bare føles helt naturlig at det kommer en gutt til:)

Lykke til:)

Folk har ikke sagt noe forløpig. Men selv har jeg av en eller annen grunn en følelse av at det blir jente, mens mannen tror at det helt sikkert blir gutt :P Vi er mao ikke helt enig ;) Alt jeg ønsker meg er et friskt barn, så om "følelsen" skulle være feil, så mangler jeg vel den 6. sans :P Skal på ordinær UL om en måned, gleder meg veldig til å se kjønnet, da kan jeg gå over på å strikke klær som er "guttefarver" eller "jentefarver", blir kjedelig med bare beige/natur-farvede klær i lengden:P

Tror magefølelsen er like pålitelig som værmeldingen.

Først var jeg sikker på at det var jente. Så fikk jeg vite at det var to stykker inni der, så da var magen min overbevist om at det var to gutter. En eller annen gang siden da, heller jeg mer mot en av hver. (skikkelig helgradering he he)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...