Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 og hva var grunnen til dette. vet vedkommende om det? hva hendte om / når vedkommende fant ut av det?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Ja, jeg har vært utro. Mange ganger, men med samme mann. Jeg fortalte det til min mann, og han har tilgitt meg. Grunnen var at jeg trengte bekreftelse.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Hva legger du i utro, kun sex med andre? Eller også flørting, klining, seksuelt ladd chatting?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 tenker da på intimitet.. intim klining, nakenhet etc..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Jeg tente ikke på min daværende kjæreste lenger, og han ga meg ikke den sexen og tilfredstillelsen jeg ønsket. Da gikk jeg til en som kunne gi meg dette, samt var litt mer mann! Ja, han vet om det nå. Men det er slutt for en del år siden, han visste det ikke da vi var sammen. Han ble forbanna og lei seg, og kom med forsvarsmekanismen, at "det gjør egentlig ikke noe, for jeg har vært utro med mange jenter jeg også." Noe jeg tviler på var sant.
Gjest Antarctica Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Kjøp den boka, kjære deg. Og konfronter mannen din med mistankene, ikke tygg mer på det her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå