Gå til innhold

Noen som kan anbefale en bra paraplytrille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den må helst ha "tak" også må ryggen kunne legges ned...God å trille og ikke for dyr:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

carena easy er ikke så værst. Ryggen kan ikke legges helt ned, men den legges så langt ned at det ikke er noe problem.

Koster ikke skjorta heller.

Skrevet

Jeg hiver meg på tråden, trenger tips selv :)

Er den stor sammenlagt?

Skrevet

Dytter på denne, da jeg lurer på det samme :) Flere tips?

Skrevet

Vi har Carena Easy og er kjempe fornøyd :D

Den er god og lett å trille. Ryggen legges stortsett helt ned (snuppa mi begynte å bruke den da hun var 4-5mnd).

Veldig lett å slå opp og ned, og den har en feste krok slik at du lett kan transporter den i sammenslått tilstand, uten at den "slår/åpner" seg opp.

Den blir relativt flat og firkantet når den er slått sammen. Veldig bra kalesje, å snuppa ligger godt skjermet og sover i den.

Kjøpte den på Barnashus for 2årsiden for 890kr (på tilbud). Å har brukt den MYE både til storebror og lillesøster. Er fortsatt veldig fin, så den har tålt mye :)

Skrevet

carena easy hadde jeg til eldste, den var helt ok, men tok veldig stor plass sammenlagt. Da den (endelig) ble øldelagt var vesla 1 år, så da ville jeg ikke bruke mye penger på en trille. Jeg endte opp med Babytravel Bombay 5-Trinns Buggy

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/reisetriller/babytravel-5-trinns-buggy.html

den er ikke supergod, men funker helt godt nok til vårt bruk. Ryggen går ikke ann å legge helt ned da, men vesla sover greit i den (hun er 2 år nå).

Jeg bruker den på tur osv, og det jeg liker godt med den er at den ikke er så lave håndtak på. En annen trille vi hadde, sparket jeg borti hjulene hele tiden, det gjør jeg ikke på denne.

Skrevet

Det har kommet et nytt merke som jeg er knallfornøyd med. De har en helt lik vogn som carena easy, og like billig, men den har demping i alle hjulene, og hjulene er mye.

I tilegg til denne har de paraplytriller som er helt lik den som jeg beskrev over, men legges da sammen som en paraplytrille:

Sjekk ut katalogen til babycare:

Merket heter 4me

Vi har den som heter cobenhagen og er kjempe fornøyd!

Skrevet

mye=mykere

Skrevet

Vi har MaClaren Quest - veldig fornøyd :)

Skrevet

Kan den legges helt ned den Copenhagen?

Skrevet

Ja, det kan den :)

Skrevet

Ser foresten at noen ikke mener carena sin kan det, så ble usikker her for jeg trodde carena sin hadde full liggestilling, så svaret blir: Kansje ikke helt, -------------- men så godt som. Like langt ned som vår emmaljunga city cross med full liggestilling. For den blir heller ikke helt -----------, men søren meg ikke langt unna...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...