Gå til innhold

morsomme rare ting babyen gjør (-:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille (6 mnd) tygger på senga si midt på natten, selv om det er bamse, koseklut og bitering i senga, tok sikkert det første og beste hun så.. det så iallefall utrolig vittig ut.. Eller hyyyler hun når hun er i butikken og sitter i babystolen på handlevogna, ikke grining asså, men sånn VELDIG høye kosehyl. Folk bare kikker rart på oss :P Ellers er hun skeptisk til folk med briller.

Hva med deres små?

Skrevet

Min eldste satte seg opp selv på en veldig pussig måte. Han lå på magen, så spredte han bena ut i liggende spagat, og mens han rygget bakover opp med hendene samlet han bena sammen foran seg. I besøk og sånt stoppet folk og snakke og bare stirret på ham når han gjorde dette, så helt sykt ut, hehe... Gjorde det samme, bare motsatt, når han skulle ned igjen.

Mellomstegutten likte ikke sokker. Han var vel ca 5 mnd når han begynte å dra dem av seg, og siden har han fortsatt med det. Hver eneste dag tok jeg sokkene på ham ørten-tusen ganger, for han dro dem av og dro dem av. Tok jeg på strømpebukse dro og dro han sånn i føttene på dem at sine egne føtter var omtrent der knærne i strømpebuksen var og han snublet og falt over alt. Når han var større, ca 9-11 mnd og det var sommer, var det sandaler, sko osv som ble pellet av. Til slutt kapitulerte jeg og lot ham gå barbent (ofte med iskalde føtter). I bhg ville de ha tøfler på ham, men måtte fort gi opp, uansett hva de tok på ham, så tok hand et av seg, enn så liten han var. Nå er han 5,5 år og er fortsatt håpløs på sokker og skotøy, alt går av med en gang han kommer inn døren, han elsker å være barbent.

Minstegutten hadde det med å kaste ting i bakken når han var 8-9 mnd, som de fleste på den alderen. Men når dette skjedde satte han opp et oppriktig forbuset utrykk, trakk på skuldrene, ristet på hode så krllene danset og så "oisann", og utvidet til "oioi, nei o nei" når han var ca 11-12 mnd. Veldig søtt, og ganske irriterende for vi klarte jo ikke å bli sint heller når han gjorde seg så søt ;-)

Vesla er 8,5 mnd og er veldig glad i smokkene sine. Om en av brødrene slår seg g gråter krabber hun bort til dem og prøver å gi dem smokken sin. Kjempesnilt av henne, og ganske søtt :-)

Skrevet

Mini her legger hodet på skakke når hun er mett:) SÅÅÅÅÅ søt!!!smelt! også gråter hun når hun ser noen med bart.....;/ Hun er 9 mnd:)

Skrevet

Snuppa (6mnd) sitter også i babystolen på handlevogna og hyler :) skikkerlige kosehyl :D

Hun "mokler" seg også opp til det øverste høyre hjørnet på lekegrinda, å kaster smokken igjennom sprinklene, for så å tre både hendene og føttene igjennom sprinklene for å se hvor det ble av smokken. Ser ganske komisk ut når hun ligger der på siden med alle lemmer ut igjennom lekegrinda :)

Storebror er jo blitt stor gutt nå da (2,5år) men da han var ca. 8-9mnd så lekte han løve :) lå på mage på gulvet å hevet den ene hånden, laget en slags "klo" med fingrene, å ropte uuææ!!! Akkurat som han skulle skremme oss veldig :P Da han var 8mnd "breakdanset" han på gulvet. Lå på mage og flyttet hendene rundt i ring slik at han kom seg rundt :) Å der lå han og "spant" lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...