Gå til innhold

Er alltid mørk under øynene. Ser så sliten ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Desperat etter tips til å se litt friskere ut i ansiktet. :)

Skrevet

Jeg vet ikke hvilken situasjon du er i. Er du mamma med baby i hus, er det kanskje vanskelig å få all den søvnen du trenger. Mangel på søvn og dårlig kosthold er noe hovedårsakene til mørke ringer rundt øyene. Så hvis du kan få sovet ut, drikke masse vann og spise sunt en liten periode, så kan det hjelpe.

Prøv å finn en god øyekrem, for eksempel Vichy sin, som du kjøper på apoteket. Deretter kan du kjøpe en god concealer som dekker til de mørke ringene rundt øyenene.

Concealer er vel det beste å bruke for skjule mørke ringer rundt øyenene. De fleste har et litt mørkere parti akkurat der. Let litt rundt på nettet og se hva som anbefales, eller du kan spørre her inne hva andre bruker. Har hørt at Clarins har gode concealere.

Ellers kan du ta en titt i kjøleskapet. Legg potetskiver eller agurkskiver på øynene i ca. 10 minutt. Det fjerner kanskje ikke de mørke ringene, men det vil kanskje få øynene dine til å bli mer "opplagt"."

Skrevet

om det ikke er fordi du er mye sliten og lite søvn, kan det være problemer med stoffskiftet;)

Skrevet

sjekk jern novåene dine hos lege..

har selv lave nivåer, og er nærmest svart under øynene, og godt bleik i huden, men grunnet sykdom og allergi er kan jeg ikke ta jerntabletter eller spise f.eks spinat etc (venter på at nivåene skal bli lave nok til at jeg kan få jern sprøyter)

Skrevet

M.kay sin consealer er genial.. koster ikke mer enn 179kr eller noe heller..

(ikke ment som reklame, bare en annbefaling)

Skrevet

Hei. Jeg har også alltid litt mørkere hud under øynene, uansett hvor uthvilt og opplagt jeg er. Ikke så pent, men jeg pleier å bruke denne:

http://www.hildechristina.com/review-tikei-mineral-concealer-yellow-og-concealer-mint

Fant visst link til en blogg i stedet for nettsiden, men du finner produktet på tikei.se om du vil prøve.

Uansett om jeg kjører full sminke, eller bare fuktighetskrem og mascara til hverdags, dekker jeg raskt under øynene med denne. Det fungerer kjempefint:)

Skrevet

Har samme problemet selv og fikk tips om en ny type concealer de hadde fått inn på parfymeriet, den heter dior diorskin nude. Helt super! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...