Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer, lurer og lurer... Jeg har totalt sluttet å røyke, jeg rører nesten ikke alkohol, jeg trener, spiser sunt og tester eggløsning Kroppen skal være så godt forberedt som mulig og jeg er nesten sikker på at ved neste eggløsning skal det skje. Men så nærmer dagen seg og tvilen melder seg - er dette riktig? Er jeg klar for å bli aleneforelder? Hvordan kommer omgivelsene til å reagere? Hva om jeg venter over sommeren? Kankje jeg treffer en mann i sommerferien? Og i all denne tvilen fyller jeg 38 og tikk takk. Hvordan bestemmer man seg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141798004-hvordan-bestemme-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pippi9

Jeg var igjennom den samme tankeprosessen som deg, frem og tilbake. Kom tilslutt frem til at jeg ikke har tid til å vente på at den riktige mannen skulle dukke opp, og slettes ikke alle menn vil ha eller ha flere barn. Da får jeg heller prøve å få barn alene først og finne mannen etterpå, selv om det er et ensomt prosjekt men vi har da gode venner og familie :-).. alt ordner seg! Bedre å prøve nå enn å angre senere på at man lot den båten gå. Jeg har ikke opplevd at noen av de jeg har fortalt det til har reagert negativt på prosjektet mitt. Første tur til Køben føltes jo litt skummelt, men jeg er ikke i tvil om at dette er riktig for meg å prøve i min situasjon. Hvordan man bestemmer seg er jo helt individuelt, så kan ikke gi deg noen oppskrift - lykke til med beslutningen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...