Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #26 Skrevet 1. mai 2010 Ehhhhh anonym 18:35 det var vel akkurat det noe hevdet, at jeg var fra østlandet. Fremkom egentlig av hele innlegget det. Trur egentlig det er du som føler deg irritered av en eller annen grunn jeg. hehehe.
Cat.68 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #28 Skrevet 1. mai 2010 Hersketeknikker.... faktisk, hehehehehe.
Cat.68 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #29 Skrevet 1. mai 2010 Selvfølgelig kan man det anonym 18.39. Er vel ingen selvmotsigelse i å skrive om hvordan barn kan oppleve det å bli slått, fordi noen hevder det ikke er vært ille for dem.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #31 Skrevet 1. mai 2010 Nei du vet det at alle som bor på østlandet er norske de.... Jada!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #32 Skrevet 1. mai 2010 Du må unnskylde hun for hun er svensk. Og har dessuten alltid rett...
Mor Løvehjerte Skrevet 1. mai 2010 #33 Skrevet 1. mai 2010 Unnskyld... historie var det, jeg mente. Ikke noe morsomt med den. Ikke alltid det er plass til to tanker i huet mitt samtidig.
Pengetreet Skrevet 1. mai 2010 #34 Skrevet 1. mai 2010 Har ikke lest den historien før, men takk Cat fordi du vil dele den med oss.. Skulle nesten tro jeg var gravidog hormonell, for nå fikk jeg klump i halsen )
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #35 Skrevet 1. mai 2010 Også heter det dessverre, når vi først er i gang.
Cat.68 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #36 Skrevet 1. mai 2010 jada anonym 19;16, må jo ikke innrømme at du tok feil ;o)
Cat.68 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #37 Skrevet 1. mai 2010 Ikke sant anonym 19, 17 og ikke minst må man jo ikke glemme hvor forferdelig det var av meg å legge inn dette innlegget. Det var faktisk så provoserende og grusomt at man bare MÅ rakke ned på meg....... ;o))
Gjest Antarctica Skrevet 1. mai 2010 #38 Skrevet 1. mai 2010 Har lest den og lagt meg den på minne - den var faktisk utslagsgivende for min utviling som mamma da eldste sønn var liten. Det er derfor jeg argumenterer som jeg gjør mot klapsing, knipsing og andre måter å gjøre barn vondt på - men jeg registrerer at det aller mest kontroversielle temaet her på sida alltid er å fremme en total pasifisme overfor små barn. Da tyr folk til alt de har, som regel erfaringer ("det skadet ikke meg"), personkarakteristikker ("du må jo være helt sprø") og hersketeknikker ("kan du ikke stave"). Som regel, vil jeg tro, fordi de faktisk føler en del skam over sitt eget verdisett, eller over handlinger de selv har gjort. Det er likevel ikke god nok grunn til å skjelle ut andre, og det finnes for meg aldri gode grunner til å bruke vold mot barn, selv om det bare er knips - så lenge jeg aldri knipser voksne, kan jeg ikke se noen grunn til å knipse barn?...og for dere som driver med det. det går fint an å slutte! Men for all del Cat: fortsett! Du vil merke at kontantstøtte, keisersnitt, svigerforeldre, amming og skoledebatt er blåbær mot den kontroversen som piskes opp når en tulling som meg eller deg drister oss til å si "Hmm, finnes det noe positivt med å påføre barn smerte, egentlig?"
Gjest Antarctica Skrevet 1. mai 2010 #39 Skrevet 1. mai 2010 ..for all del Cat: ortsett med å dele dine meninger, skulle det stå! (Nå ble setningen tvetydig, unnskyld)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #40 Skrevet 1. mai 2010 Og så heter det jo ikke hengte heller... siden vi er inne på rettskriving, det heter hang..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #42 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har også gitt deg beskjed før om at det IKKE skrives ALDRIG! Faktisk ikke sett noen andre som har slengt på den g`en før. Kan du ikke skrive det opp, så slipper du å skrive feil hver gang?
Cat.68 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #43 Skrevet 1. mai 2010 Nei det gidder jeg ikke. Det plager ikke meg, og hvis det plager deg at jeg ofte skriver aldrig med g. Får du heller finne en måte å takle det på. Dette er ingen norsk tentamen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå