Anne-B. Skrevet 1. mai 2010 #26 Skrevet 1. mai 2010 De eksploderer. Tenk deg at du har spist noe du syntes var nydelig, og når du spør hva det var, får du fortalt at du har spist en oksepenis eller sauehjerne eller noe annet du anser som veldig ekkelt og ikke som mat. Da ville du antageligvis blitt uvel, kanskje du til og med hadde spydd. Det er samme mekanisme.
Bellinda Skrevet 1. mai 2010 #27 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har spist saueballer uten å vite det Det ble en lang biltur hjem etter at jeg fikk vite det hehehe.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #28 Skrevet 1. mai 2010 Det er jo en logikk i det da, for alle rovdyr og åtseletere (og dessuten svin) kan inneholde trikiner. Det er ikke en bakterie, men en kjempefarlig parasitt som ikke uskadeliggjøres ved steking - kjøtt er ferdig stekt ved ca 60-70 grader, men å drepe trikiner krever opp mot 100 grader. Trikiner gir en langsom og meget, meget smertefull død fordi parasitten sitter innfiltret i muskelfibrene - og når et menneske får trikinose er det det samme som skjer: man får stadig flere parasitter omkring i kroppen.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #30 Skrevet 1. mai 2010 ikke rart de ikke har lov til å drikke alkohol, de er jo spik spenna gærne fra før av. Hadde de kunnet helle i seg den ene drinken etter den andre, hadde nok de fleste endt opp som mordere eller pasienter på f eks Blakstad. Kunne godt tenke meg og se reaksjonen til en muslim som ble lurt til å spise svin, må vel kaste opp maten igjen eller be som en gal, fullstendig latterlig hele greia. Sorrry, eier ikke respekt for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå