Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #27 Skrevet 2. mai 2010 ...om at han har prøvd å få tak i narkotika.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #28 Skrevet 2. mai 2010 Ohhkeiii... Taler vel ikke til hans fordel dopgreia heller?? Jeg har ikke noe tro på at noen fam. terapeut kan trylle. Du skal jo ha for at du prøver, jeg forstår at du utelukkende gjør dette for barnet ditt, men man kan ikke fortsette med det som eneste holdepunkt... Selv om han kanskje er en flink pappa, så virker han ikke som noen god rollemodell.. Nesj, gjør tanke til handling sier jo jeg. Du må leve livet ditt, du har bare et. 03:26
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #29 Skrevet 2. mai 2010 Denne mannen vil ikke være i et voksent forhold. Invester noe i livet ditt og framtida til deg selv og barnet, cut your losses som det heter, og skift lås på døren. Si til hm, gjerne skriftlig, at han for siste gang har brutt en avtale med deg, og at han nå har flyttet ut, for du vil ikke ha han inn mer. Siden du har et spedbarn å tenke på, er det mest passende at du blir boende i boligen. Meld fra straks til alle offentlige etater at du er blitt alene, fyll ut alle skjemaer, og åpne bare døren for å hive tingene hans ut på trappa. Ikke slipp han inn igjen (jeg har erfaring med NAV, dersom dere har samme adresse etter at dere har avslutet forholdet ber de deg redegjøre i huet og ræva hvorfor han ikke meldte flytting etc - for du har ikke rett til ytelser hvis dere ennå bor sammen.) Lykke, lykke til.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #30 Skrevet 2. mai 2010 Du sier du er redd for å bli alenemor....Vil jo si du er alenemor til to nå! En lystløgner som dette må du komme deg vekk fra. Du vil få det mye bedre alene uten å bekymre deg for han hele tida. Tenk på deg selv og barnet!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #31 Skrevet 2. mai 2010 01:38 her: Jeg signerer 15:38. Dette kan du ikke finne deg i! Han har et sett med regler for seg selv og et sett for deg. Flytt fra ham, for slike menn blir aldri bedre! Bra du ser dette selv nå, for denne mannen er ikke verdt mye!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #32 Skrevet 2. mai 2010 Hi her Sambo skal fortsette å bo i her vi bor nå. Jeg skal finne et rimeligere sted.. Men hvordan kan jeg få hjelp til det økonomiske? Jeg får jo ikke OS før jeg bor for meg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå