Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn og forstå at når barna får tenner så kan man oppleve at omtrent ALT blir et mareritt?

Her har tassen på fem mnd fire tenner sånn halvveis ute...og bleieskift, påkledning, ja, det meste har blitt et grinehelvete.

Går dette over når tennene har kommet helt ut?

Vær så snill del dine erfaringer med meg, jeg er så fersk som man kan bli...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg altfor godt igjen.. han som likte å bli skiftet bleie på, skriker nå som om han virkelig hater meg :( også er han litt varmere enn vanlig og skikkelig rennende nese.

igår la han seg kl.19, våknet og gråt hver eneste time til 23, så var han våken til 03. sov i 3 timer og våknet 6 :((

han har fått en av tennene nede (ca. 1 millimeter) og den ved siden av er på vei ut nå, man kan se det rett under tannkjøttet.

Skrevet

Sånn er det her også nå. Det gikk over da tennene nede var kommet igjennom. Nå er tann nr 1 oppe på vei, og helvete er løs igjen. Ikke vil han ha fast føde, rennende nese, sur og grinete. Legger han kl 21, og våkner etter 1 time og har det gående. Han er trøtt, men har jo så vondt stakkars. Nå fikk han en paracet før han la seg, så får vi se om det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...