Muffinsmamma Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Våkner, drittrøtt, sulten men har ikke lyst på noe. Tvinger nedpå frokost også føles det ganske OK. rett etter blir jeg gjerne kvalm. Så kan kvalmen gå litt fram og tilbake i løpet av dagen men topper seg på ettermiddag/kveld, antakelig fordi jeg legger meg nedpå før middag og det gjør meg uggen. Er utrolig pirkete hva gjelder middagsmat; den ene dagen kan noe være høyaktuelt for så neste dag være det værste jeg kan tenke meg å spise. Har allergi og må ta piller, sånne som gjør en trøtt. I tillegg jernmangel som jeg nok skal behandles for. Jeg jobber mest kvelder. Jippii...... men som flere sier er man jo glad for symptomene så man merker at man er gravid. Jo! Kan ikke ligge på mage lenger nå. Ømme ømme pupper... Er 6+6 idag. Lengter sånn til jeg er 12 uker!
Miss Snow Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Kjenner meg igjen, ja! Innen jeg er ferdig på do om morran er jeg så kvalm at jeg nesten ikke kommer meg til kjøkkenet. Og der må jeg tvinge nedpå en kjeks eller lignende før jeg må dytte ned litt brødskive. Etter jobb kollapser jeg på sofaen, og der ligger jeg resten av dagen. Samboeren fikser middag, selv om det er en grusom jobb å ha om dagen. Det meste av mat lukter vondt og det må luftes hele ettermiddagen. Jeg klarer å ligge på magen fortsatt, stort sett i hvertfall. Unntatt når jeg er veldig oppblåst. Har kommet meg til 11+3 nå, og har stor tro på at kvalmen forsvinner over natta når jeg runder uke 12/13!
Muffinsmamma Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2010 Åh stakkars deg:( Sist var jeg kvalm i 4 mnd, men spydde aldri, ikke gjort det enda heller. Usj.. Men heldigvis er det jo en god grunn til å være kvalm og slapp:) Lykke til og håper du snart blir bedre!!
lisamor83 Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 kjenner meg veldig godt igjen! våkner og tenker at jeg ikke er kvalm.. men før jeg rekker å tenke ferdig tanken så kommer kvalmen. Blir litt bedre med en gang jeg har fått spist litt og får igjen forhåpninger om en bra dag.. men kvalmen kommer fort tilbake.. har heller ingen energi eller overskudd til å gjøre noe. Føler meg som verdens kjipeste kjæreste om dagen siden jeg ikke orker å være med på noe og bare vil ligge på sofaen og sove masse. Er 10+3 nå.. håper så inderlig kvalmen gir seg snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå