Gå til innhold

dere som har født før: når passet de vanlige klærne deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fort kom dere inn i de vanlige klærne deres etter fødsel? Det er såpass lenge siden sist at jeg kan ikke huske hvor lang tid det tok ... Skriv gjerne også ca hvor mange kilo du gikk opp/ned:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk opp 11 kg og ned alt igjen innen første mnd ;)

Første uka va jo magen som en deigklump, men etter 2 uker bynnte æ trene igjen og da passa klærne mer for hver dag som gikk ;)

kommer jo endel på kor trang klærne dine e og om f.eks bekkenet har utvida sæ masse ;)

Lykke til!

Skrevet

la på meg 10 og 12 kilo på de første svangerskapene,klærne passa dagen etterpå:-) ikke riktig alle buksene vel og merke da:-)

Skrevet

Snart to år siden siste fødsel, og jeg kommer ikke inn i de gamle buksene. Vekta er nesten den samme som før jeg ble gravid, men fasongen har nok endret seg noe. Gikk 17 kg opp ved siste svangerskap. Gikk ned 10 kg i løpet av første uka etter fødsel, men etter det gikk det treigt...

Skrevet

Jeg gikk med vanlige klær helt til dagen jeg fødte, og spaerte ut fra barsel igjen i samme klærne.

La på meg 9 kilo..

Med førstemann tok det 3-4 uker, men da la jeg på meg 22 kilo...

Skrevet

Har aldri kommet inn igjen i mine gamle klær.

Gikk ned igjen alle kilone jeg hadde gått opp en uke etter 1. svangerskap, men klærne passet ikke for det.

Etter svangerskap nr 2 gikk jeg ikke ned igjen noe nesten.

Og er nå i svangerskap nr 3, men denne gangen skal jeg inn igjen i klærne mine til jul! (ca 2mndr).

Det hjelper på å amme, det gjorde jeg med nr 1, og ikke med nr 2.

Skrevet

La på meg 12 kg og gikk ned alt etter 2 uker. Da passet klærne mine. Kanskje unntatt skinny-jeansen, de prøvde jeg heller ikke før lenge etterpå.

Skrevet

hahaha, aldri;-)?

Vel, veide 52kg og gikk opp 25 kg:-/ Tok vel 3 mnd før ting ble normalisert, men det er noen jeans/klær jeg aldri har brukt igjen;) Ble vel på 6 kg + etter dette. Så ble jeg gravid igjen, så nå er jo vekten veldig høy igjen!

Jeg leste jo her inne om alle de som smatt inn i klærne sine rett etter fødselen og jeg tenkte at siden jeg var så slank i utgangspunktet så ville jeg kunne bruke mine gamle klær på 1-2-3! Vel det var ikke tilfelle.

Så denne gangen skal jeg være litt mer nøktern i mine forventninger;-p

Skrevet

sist svangerskap la jeg på meg 40 kg, og fikk bare av meg 20 etterpå...Hadde store planer om å slanke meg da jeg var ferdig med å amme,men nå er jeg gravid igjen..Så tviler på at jeg noen gang kan bruke de gamle klærne mine,kroppen ser helt annerledes ut...Menmen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...