Gå til innhold

Jenta min på 2 år og 1 mnd telte nettopp fra 1 til 12.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sammenhengene og uten noen feil.

Så flink:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk vanlig å greie det før det. Det betyr faktisk ikke at barnet kan telle, men at barnet greier å memorere tallrekken fra 1-12.

Skrevet

Så utrolig flott ;)

Du kan være stolt ja ;)

Skrevet

:o)

Nei det er ikke vanlig tidligere enn det og hun satt og tellte smarties.

Hun kan telle lengere, men da gjene med en del feil.

Skrevet

Takk:o)

Tror nok hun lærer mye av storesøster på 4,5 år.

Skrevet

Altså ungene mine har telt til ca. 20 på både norsk og engelsk i god tid før de fylte to.

Det der er som å skryte hemningsløst av en unge som tar sine første steg når han er 16 mnd liksom.

Det er kjempefint at du er stolt, men ungen din er ikke tidlig ute.

Skrevet

Må gjerne være stolt over jenta di altså, ikke meningen å ødelegge gleden, men barnet mitt telte til ti lenge før toårsdagen, og lærte å telle videre kort tid etter. Jeg tror ikke han er spesielt tidlig ute...

Kommer helt an på hva man leser og synger for dem. Synger du "bæ, bæ, lille lam" daglig så tar det ikke lang tid før de kan det. Leser du bøker som fokuserer på å telle, eller teller trappetrinnene når dere går opp eller ned trappa hjemme, så lærer de å telle også:)

Skrevet

Hmm..dette sier jeg ikke for å ta fra deg stoltheten, for du skal selvsagt være stolt.. men jeg bare lurer, er ikke det helt vanlig? Husker datteren min lærte å telle sammenhengende til 20 da hun var 2.5 år og da var hun faktisk den eneste i sin gruppe som ikke kunne det. Husker jeg stresset med at hun var seint ute..

Skrevet

Mi frøken sier åtte-ni, åtte-ni og tar så en dobbel piruett uten å falle. Tydligvis ingen fremtidig finanssjef jeg har, men hun er søt og kan danse, så hun klarer seg vel;-)

Skrevet

Så moro:)) Skjønner godt at du er stolt! Har selv en liten en som blir to år i slutten av sommeren, og jeg gleder meg veldig til han begyner å snakke mer, telle osv :D

Flink datter du har :)))))

Skrevet

Ungene mine har fått astma medisiner siden de var 1 år og kunne begge telle til 20 før de var 2.... Jippi liksom :(

Skrevet

He he...Aldri så galt at det ikke er godt for noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...