Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Vel BV opplyste i samtalen med meg at de hadde sendt meg et brev hvor jeg svarte at jeg ikke var hjemme og var på ferie. Hun sa da at: ok jeg visste jo du var på ferie men trodde noen tok inn posten for deg. Jeg svarte nei. Dette har min motpart da hørt. I dag når jeg kommer hjem finner jeg all post fra NAV, politiet og barnehage åpnet. Alle brev er åpnet men sylskarp kniv i høyre kant slik at man nesten ikke ser dette. Jeg skjønner jo klart at det er min psykopate eks som har gjort dette men kommer man noe videre med å anmelde dette? Åååå blir så oppgitt her jeg sitter.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Når jeg ser barnevernet og politiet i en og samme setning, så går jeg ut fra at du er noenlunde ustabil i forhold til livet ditt? Kanskje det er en god grunn for at eksen din gjør dette.....
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Hehe ser at mitt innlegg kan være nokså kronglete skrevet. Han er mistenkt for vold mot barna og etterforskes akkurat nå for dette. Han har ved flere anledninger hatt besøksforbud, men BV føler at han er veldig troverdig og har vanskelig for å ta avgjørelser selv om ting som har skjedd kan bevises HI
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Ring politiet og anmeld. De kan jo komme innom og se på brevene dine. Kanskje til og med sjekke for eksens fingeravtrykk for alt jeg vet? I forhold til fremtidig rettssak o.l. er det i hvert fall viktig at du anmelder, uansett om saken etterpå bli "henlagt pga bevisets stilling". I en rettssak kan du jo argumentere med at det er ingen andre enn ham som ville ha interesse av å foreta seg noe slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå