Gå til innhold

Stemmer det for de vegetarianerne du kjenner at alt henger og slenger etter hvert pga. manglende kjøttproteiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer med dem jeg kjenner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det stemmer ikke. En i familien som har vært vegetarianer i over 40 år er nå den sprekeste 60 åringen jeg kjenner.

Flinke vegetarianere får i seg akkurat det de trenger og unngår også mye av den dårlige maten vi andre spiser med mye fett og stoffer som tarmen egentlig ikke egner seg for å fordøye.

Skrevet

Jeg ble junior-Norgesmester i bodybuilding uten å spise kjøtt, så nei, det stemmer absolutt ikke.

Skrevet

Du må lese innlegget ordenlig. Jeg driter i om du ble juniormester i bodybuilding. Poenget er at når man blir 40+ og ikke har spist kjøtt, så begynner ting som pupper og overarmer å henge og slenge litt.

Skrevet

Nei, de jeg kjenner som er vegetariaere er påpasselige med å få i seg proteiner fra andre kilder...

Skrevet

Mennesker trenger kjøtt, hvis ikke blir vevet så dårlig at ting faktisk begynner å henge, helt sant det.

Skrevet

De vegetarianerne jeg kjenner ser sunne og slanke ut, uten unntak. De spiser fisk hele gjengen da, hvis det har noe å si, kanskje det er vanskeligere å få i seg riktige næringsstoffer om man ikke spiser verken kjøtt eller fisk...

Skrevet

Hvis man skal tro på blodtypedietten, så skal for eksempel ikke mennesker som har blodtype A spise animalsk protein nettopp fordi det lagres som fett og ikke kan bygge muskler av det. men for andre blodtyper som for eksempel O, så kan de spise kjøtt med god samvittighet. Jeg har litt troa på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...