ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Lurer på å dra dit for å ta 3D/4D UL. Men tiden begynner jo å "renne ut", for jeg er jo midt i uke 31 nå, så jeg vet ikke hvor bra det evnt. blir. Må i tilfelle ha time fort for at hun ikke skal vokse enda mer.Tar det mest fordi vi gjorde det med 1.mann, og det er göy å ha bilder av nr. 2 også, da. Noen som har vært der? Erfaringer?
Bennylure♥ Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Vi tok 3D Ul der i uke 29, fikk desverre ikke de beste bildene. Prinsen lå med hode inn i morkaka og hadde både hender og ben foran ansiktet, hehe. Men angrer ikke, vi fikk jo noen fine bilder, vi var der i over 1 time. Anbefaler Knøtte ultralyd på det varmeste, hun er utrolig flink og koselig jordmor.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2010 Så dumt at ikke bildene ble så bra, men bra det var verdt det likevel. Fikk du raskt time? Begynte det å bli i siste lita i uke 29? Tror du det er ok å ta med 4-åringen?
venterbarnnr2 Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Jeg var der i uke 30 tror jeg det var. Fikk time ganske fort, for jeg hadde helt glemt tia. Hehe. Ring og snakk med dem. Det ordner seg sikkert :-) Jeg fikk veldig bra bilder :-D
Bennylure♥ Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Fikk time samme uken som jeg ringte dit, hun er ganske fleksibel:) Tror det blir bra bilder frem til uke 32/33, sier vel mellom uke 27 og 32 tror jeg. Vi hadde med datteren min dit, men hun er 16 år.......vet ikke hvordan det er å ha med mindre barn dit. Kommeer vel litt an på 4 åringen din også, blir jo en stund å sitte stille. Har du noen som kan ta seg av 4 åringen om det skulle bli kjedelig....litt kjipt om du må gå pga en utålmodig 4 åring;)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Jeg var der i uke 29, litt dårlige bilder pga ho lå med armen forran ansiktet, men noe bra bilder ble det, samt et bilde mellom beina hennes, så jeg fikk bildebevis på at det var en shnuppe! Ho er kjempe flink, veldig livlig dame, ho er veldig til og prate med magen din og gir seg ikke før ho har noen bra bilder.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2010 Takk for alle svar- mange positive tilbakemeldinger her :-) Tar en tlf. til uka, så får vi håpe det løser seg med en time ganske kjapt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå