Gå til innhold

Brun utflod - SA/MA eller normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 6, har hatt brun "utflod" i 3-4 dager nå. Som oftest bare på papiret, men har vært i trusa et par ganger..

Noen som vet om dette er normalt, eller om jeg bare må innse at lille spiren min ikke kommer til å vokse mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hadt blødning pluss brun utflod, og det var fortsatt liv dær da vi var på kontroll for ca 2 uker siden. så det kan være normalt. om du er veldig bekymret så ringer du legen så de kan få det sjekka. du kan jo også dra på privat klinikk og få ultralyd, for du kan kansje se hjertevibrasjoner nå :)

masse lykke til :)

Skrevet

kan være det de kaller festeblødning, og det er helt normalt og ikke farlig. Som regel blør man masse friskt blod når man spontanaborterer, selv om unntak finnes.

Hvis du bekymrer deg kan du kontakte lege/jordmor bare for å sjekke at alt er som det skal! :)

Skrevet

Jeg hadde en mens-lignende blødning når jeg skulle hatt mensen(uke 4 blir det vel), så trodde kanskje det var festeblødning. Men er det mulig å ha festeblødning i uke 6?

Får ringe til legen på mandag å høre litt...

Skrevet

jeg blødde litt ved do besøk i starten av uke 5, så starten av uke 6. de trodde det kunne være rester som låg i gjenne rundt i livmor som ble presset ut etter hvert som den lille vokste i magen. og man får fort små blødninger fra kjeden når man er gravid. men er veldig beroligene og få snakket med lege og få en kontroll :) det gjorde jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...