Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #26 Skrevet 1. mai 2010 Dette er helt klart et innlegg for å provosere ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #27 Skrevet 1. mai 2010 Det der er jo ikke akkurat en skrivefeil... Vegetkrianer.. ville vært en skrivefeil.. Vegitiriander (eller hvordan du enn stavet det) er det ikke.
Cat.68 Skrevet 1. mai 2010 #29 Skrevet 1. mai 2010 Hvis du ikke har mer respekt for dine middagsgjester en at du for egen tilfredstillelse vil ta sjansen å fornærma og såre de, skjønner jeg ikke hvorfor i hele tatt å by dem?? Regner med det er et litet forumtroll som skriver da.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #30 Skrevet 1. mai 2010 God ide´! Også forteller du de det etterpå! Hva må de gjøre igjen da? De er jo tilgriset...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #31 Skrevet 1. mai 2010 Du høres ut som en koselig vert! Hvis du kommer på besøk til meg en gang skal jeg blande litt sprøstekt rottekjøtt i maten din, bare for å sette en spiss
Himmel og hav Skrevet 1. mai 2010 #33 Skrevet 1. mai 2010 Om det er den røkte smaken du er ute etter, så funker det med røkt salt eller litt røkt kalkun/ kyllingfilet. Men om det er provokasjonen du vil ha (noe jeg mistenker), så funker nok ikke det...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #34 Skrevet 1. mai 2010 Barbecuesaus kan brukes istedet for bacon, evt lage halvt om halvt
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #35 Skrevet 1. mai 2010 Nei du kan ikke det! Jeeeses!! Det er jo ikke sånn et muslimer kan spise LITT svinekjøtt bare ingen har fortalt det på forhånd, hvor dum og respektløs er du egentlig???
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #36 Skrevet 1. mai 2010 da lager du to pizzaer da.. en med bacon, den andre uten... easy peasy.. problem løst :-))))
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #37 Skrevet 2. mai 2010 Jaja, tok nå litt bacon i sausen. Ingen merket noe, og alle er lykkelige.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #39 Skrevet 2. mai 2010 Bra det er flere enn meg som setter pris på god mat:-) Dessuten synes jeg det er måte på hva man skal gjøre ut av små bagateller. Altså hvis jeg spiser på restaurant, så vet jeg jo at de plukker opp mat på kjøkkenet som faller i gulvet. På samme måte vet vel muslimer at de av og til kan få i seg svin.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #40 Skrevet 2. mai 2010 Religion er noe dritt. Selv lever og ånder jeg for god mat. Hadde selv spist hva det skulle være, så lenge det smakte nydelig og jeg ikke ble syk av det.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #43 Skrevet 2. mai 2010 Hvorfor ikke? Hvis det smaker godt, og jeg ikke blir syk av det, ser jeg ikke noe problem med det.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #44 Skrevet 2. mai 2010 Jeg er nok ikke noe fan av relgion, men det er respektløst.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #45 Skrevet 2. mai 2010 Det ville jeg ikke gjort. Du risikerer at dere blir uvenner! Vil du det?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #46 Skrevet 2. mai 2010 gratulerer, du klarte å gjøre deg enda litt dummere ano 16.45.
HELomvending Skrevet 2. mai 2010 #47 Skrevet 2. mai 2010 Herreguuuud, lar dere dere virkelig provosere av spøken hennes????? Det er jo ganske åpenlyst at hun drar et innlegg for å få dere sprekkferdige til å gå i luften. Siste 10 innleggene har hun skrevet selv,det ser du på loggen. La henne drive tidsfordrive sitt , så vi blir kvitt dette teite innlegget.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #48 Skrevet 2. mai 2010 De kan spise svin så lenge de ikke vet om det selv. Venninna mi hadde en muslimsk kjæreste og hun brukte kjøttdeig med svin i hele tiden. Da hun etter en stud sa det sa han at det var ok så lenge han ikke visste. Så kjør på
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #49 Skrevet 2. mai 2010 Ha ha:) En jeg kjenner skulle servere kalkunpølser til sin muslimske manns familie da de hadde familiebursdag. Men så var de tomme for kalkunpølser i butikken, så hun kjøpte like godt vanlige pølser....de spiste og koste seg hele gjengen, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå