Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Når du vet at gjestene dine er muslimer så vet du kanskje om de spiser svin også. Gjør du det, og de ikke spiser gris, men fremdeles putter baconet i er du resepektløs. Ha det heller ved siden av eller lag to forskjellige pizzaer.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Men jeg hadde jo ikke tenkt å si det akkurat, slapp av!!! Det er snakk om bittesmå biter for å få den gode, røkte smaken.
tre ønsker fler Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Hadde du puttet nøtter i hvs noen ikke kunne spise det???? Bare fordi du synes det setter en spiss på smaken..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Ikke hvis noen var allergiske så klart, men muslimer er ikke allergiske akkurat, bare litt sære;-)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 prøver du å provosere? ingenting bedre å gjøre idag? har lyst til å blande litt avføring i din pizzasaus..høres det godt ut? griser spiser jo sin egen avføring...
EleResa Skrevet 1. mai 2010 #8 Skrevet 1. mai 2010 Er du sløv? Sånt gjør man bare ikke, uansett hvor rart du enn syns det er at gjestene dine ikke spiser svin.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #9 Skrevet 1. mai 2010 Bare putt i vei, det er ikke mitt problem. Sier mer om deg..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #10 Skrevet 1. mai 2010 Tror du virkelig at muslimer får allergiske reaksjoner av å spise bacon???
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #11 Skrevet 1. mai 2010 Æssa, det man ikke vet har man ikke vondt av. Kjør på.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #12 Skrevet 1. mai 2010 Enig med HI, bacon setter en utrolig god spiss på pizzaen. Hvorfor ødelegge hele pizzaen bare fordi noen få ikke spiser svin? For dumt, spør du meg.
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #13 Skrevet 1. mai 2010 Ja, gjør det, så lager du vafler til dessert og bruker egen morsmelk i røren. Du trenger ikke si noe om det heller. Lykke til med å beholde vennene dine.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #14 Skrevet 1. mai 2010 Har jeg faktisk gjort en gang!!! Men da var jeg i beita..hihi...... Nøden lærer naken kvinne å spinne fort som faen.. LOL
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #15 Skrevet 1. mai 2010 Det man ikke vet har man ikke vondt av Kjipt å måtte lage pizzaen mindre god fordi noen ikke spiser svin av sære grunner.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #16 Skrevet 1. mai 2010 Det synes jeg er skikkelig respektløst. Hva hvis du hadde fått besøk av vegetarianere? Hadde du lurt inn litt kjøtt i maten for din egen del da? Jeg hadde blitt skikkelig forbanna på deg om du hadde gjort noe slik mot meg. Skjønner ikke at du klarer å ha muslimske venner når du tydeligvis ikke respekterer de.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #17 Skrevet 1. mai 2010 Kom ikke muslimene siden du varmet deg kyllingfrikasse fra Fjordland i stedet HI?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #18 Skrevet 1. mai 2010 Heeey, kyllingfrikasséen er bare en forsinket lunsj!!! Må da være lov til å sova litt utpå på 1. mai, vel?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #19 Skrevet 1. mai 2010 Hadde jeg fått besøk av veggiser hadde jeg most litt kjøtt i maten, så slipper alt å henge og slenge slik.. Da har jeg i hvert fall bidratt i kampen mot at alt går sydover.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #20 Skrevet 1. mai 2010 Spiser de ikke svin så kan du selvsagt ikke gjøre det...Det håper jeg du skjønner når du får tenkt deg om?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #21 Skrevet 1. mai 2010 Men herlighet, det er snakk om bittelitt!!!!! Og de vil ikke merke det, seriøst. De er jo ikke allergiske heller. Jeg synes på en måte pizzaen blir ødelagt uten den ekstra spissen.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #22 Skrevet 1. mai 2010 Jeg er kokk og har aldri hatt bacon i pizzasausen. Får veldig god saus uten det. Jeg ville aldri gitt noen mat som de ikke tåler eller ikke spiser av div grunner som f.eks religion eller bare av sin egen overbevisning(vegitariandere). Når man ikke spiser kjøtt eller aldri hsr spist en spessiell type kjøtt får de fleste problemer med maven som diare og maveknip. Håper virkelig dette også bare er ett tulleinlegg.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #24 Skrevet 1. mai 2010 At du tenker tanken engang. Du respekterer nå ikke vennene dine hvertfall. Går ut fra at du spøker...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #25 Skrevet 1. mai 2010 Skrivefeil. Har du hørt om det? Ikke gjør deg enda dummere enn du allerede er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå