*Lissi* Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Som jeg kan skrive i kortet til tantungen min som skal komfirmeres i morgen..
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Å være sterk er ikke å løpe raskt å hoppe lengst eller å løfte tyngst Å være stor er ikke alltid å vinne alltid å ha rett eller alltid å være best Å være sterk er å se lyset når det er mørkt slåss for noe man tror på selv om man ikke har flere krefter igjen og se sannheten i øynene selv om den er hard Men det passet kanskje ikke helt til anledningen=p
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 jeg syns denne var litt søt: Hjertet har sine grunner som forstanden ikke kjenner til. eller: Om tjue år vil du være mer skuffet over ting du ikke gjorde enn over dem du gjorde. Så kast loss. Seil ut fra den trygge havnen ... Utforsk. Drøm. Oppdag. eller: Du vet vel om at du er verdifull, at du er viktig her og nå. At du er elsket for din egen skyld, for ingen annen er som du. eller: Må lykken deg følge hver dag som går, må livet ditt bli som en blomstrende vår. eller: Årene glir fort forbi, fang dem og fyll dem. La dem fylles med harmoni, spar og forgyll dem.
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Om tjue år vil du være mer skuffet over ting du ikke gjorde enn over dem du gjorde. Så kast loss. Seil ut fra den trygge havnen ... Utforsk. Drøm. Oppdag. Det var nydelig!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 ja og den passer kanskje best til anledningen. jeg har ærlig og redlig stjålet den herifra: http://www.ordtak.no/teksthjelp.php?teksthjelp=konfirmasjon
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Bryr meg ikke om hvor du vant det! Det viktigste er at du fant det!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 det syns jeg er en bra holding ville bare ikke ta på meg æren
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #8 Skrevet 1. mai 2010 Er jo en kjensgjerning at Ap-folk kan dikte, så jeg trodde nesten på at du hadde skrevet det først!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 haha... det er faktisk sant. utrolig mange av de AP/SV folkene som jeg kjenner som dikter og drar det fram i tide og utide (mest utide i grunn) og jeg har selvsakt skrevet min dose dårlige dikt men kan jo ikke ta æren for andres mesterverk av den grunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå