Twintipp og himmelblå Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 De hadde pakket inn en stor eske.. Oppi der lå det flere ark med ulike bilder de hadde limt på, og 3 billetter. De har bestillt sydentur, og hotellet er det mest fantastiske hotellet jeg har bodd på noensinne. Med store panoramvinduer med utsikt rett ut i havet.. Vi bare åpnet verandadøren og så så langt utover som vi kunne der hav møtte himmel hver morgen! fantastisk! Til og med samme rommet har han ordnet slik at vi får!! Jeg ble så GLAD!!!!! Gleder meg!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2010 Ja, de er ille go`e!!.o)) Ble super overrasket. Ønsket meg sykkelhjelm, så var sikker på at det var det jeg fikk:)) Tusen hjertelig takk, er i morgen da:))
<3 storefis&lillefis <3 Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Å, for noen fine gutter du har:) Det var en SKIKKELIG bra gave!! Hvor skal dere da? Ha en fin bursdag:)
chrisallic Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 Heisann twintipp! Gratulerer så mye med dagen!!Håper du får en super dag:) Hørrest ut som en perfekt presang,kan godt forstå at du ble overasket. Litt travelt for chrisallic i det siste,nyter lillemor 7 uker og ser at barseltiden er travlere med to storesøsken som krever sitt også. Ha en fantastisk fin dag twintipp:) Klem fra Chrisallic
Ranveig R Skrevet 1. mai 2010 #8 Skrevet 1. mai 2010 Gratulerer så mykje med dagen, det høyrest ut som om dåke kjem til å få ein kjempetur!
Rampongi Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Det var fantastisk pent gjort. Jeg tenker du gleder deg masse. god tur, gratulerer med dagen og ha en vindunderlig ferie når den tid kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå