Gjest ->>- Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Ingenting, eventuelt "det kommer an på hvorfor de ikke vaksinerer barna sine."
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Tenker at det er deres valg. Men skjønner ikke at de tør
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 enten at barna ikke tåler vaksinen eller egoister!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Det er egoistisk! Nå har tuberkolosen og kopper kommet tilbake nettopp av den grunn at det er mange som ikke vaksinerer barna sine. Man tenker kanskje at "mine blir ikke syke", men hva om de blir det og drar med seg smitten og lager ny epidemi. Det er jo nettopp derfor jeg vaksinerte begge barna mine mot svineinfluensaen. Man skal tenke fremover!!!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Jeg synes det er litt rart at de tør å la være..og ganske egoistisk. http://www.dinbaby.com/forum/thread/141625188
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 Jeg skjønner heller ikke at de tør. Jeg kunne hatt en søster til, men noen år før jeg ble født døde hun av akutt epiglotitt - noe som skyldes Haemophilus influenzae-bakterie type B, som man i dag vaksinerer mot gjennom trippelen. Så til dere som ikke vil vaksinere....tenk på deres egne barn og alle andres barn og vaksiner mot sykdommer man vet kan være farlig!!
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #8 Skrevet 1. mai 2010 Jeg skjønner heller ikke at de tør å la være. Jeg ser jo helst at alle skal vaksinere barna sine, siden jentungen her ikke kan få vaksiner Men, sånn er det når man kan velge selv, noen velger å ikke vaksinere, og de fleste velger heldigvis å vaksinere
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 1. mai 2010 #10 Skrevet 1. mai 2010 Synes de bør ha en veldig god grunn. At barna ikke tåler vaksinen f eks. Ja, det er vel egentlig den eneste grunnen jeg kan komme på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå