Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 I burn so many candles that the roof is blackened
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 I burn so many candles that there is soot in the ceiling.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Hvem er det du driver å sms`er så fælt med HI??
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Hvorfor ikke heller bare ta et engelskkurs, eller skriv det du kan skrive på engelsk, som "Hello, my name is BlondGirl, and I'm horny!"
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 Hihi;) Schæææsten..;-) Jeg er faktisk god i engelsk, men kan ikke alle ord:-p Han spurte hvorfor jeg malte taket, så da måtte jeg forklare.
serin@ Skrevet 1. mai 2010 #8 Skrevet 1. mai 2010 Hehe, tenkte meg det Artig med innleggene dine, daglige spørsmål om temlige "rare" englske setninger! Hvor er han fra? Jeg som spurte over her altså, men glemte å huke av anonym knappen!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #9 Skrevet 1. mai 2010 London:-) Men han jobber i utlandet. Hihi, bra jeg morer noen med innleggene da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå