Gå til innhold

Gresset på den andre siden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk ser på meg om dagen med litt sånne triste hundeøyne også sier de: Du vet det Belle, at gresset er ikke grønnere på den andre siden....

Jasså? Og hvordan vet de det? Hvordan vet de at gresset ikke er grønnere på den andre siden for meg? Det er faktisk det! Åh, så gøy det er med bygdetroll, sladder og festligheter.

Grønt! Sånn grønt det bare er i Irland! Sånn dødsgrønt der du bare legger deg ned midt i engen og roper at du er dødslykkelig!!

Så rart tenker jeg, at andre tror de vet hvordan forholdet mitt har vært det siste året. Tja til og med de siste 2 årene. Hallo, det var ikke noe gress å snakke om!

Og om du absolutt må vite det, så er jeg lykkelig. Jasså, synes du det er trist at jeg skal være det fordi du blir i et forhold som du egentlig burde vært ute av for lenge siden. Jasså du.. Grønt sier jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er sin egen lykkes smed sies det...og sånn er det nok også.Man må rett og slett la være å bry seg om hva andre måtte mene....folk får lære å feie for ega dør :-)

Hender det ikke grønnes uansett om man prøver både å vanne og gjødsle, noen forhold ender opp som en ørken...og da trenger man å finne grønnere gress for å blilykkelig igjen....

Gjest irismor
Skrevet

Bor man i en ørken er alltid gresset grønnere på den andre siden ;-)

Kos deg du og nyt det grønne gresset og la bygdetrollene tro de har rett, for du vet at de ikke har det.

Skrevet

Ville satsa på det grønne gresset i en annen by(eller bygd) også, mens du først er i gang. Greit å starte helt på nytt når man først gjør store forandringer i livet, så kan bygdetrollene finne noen andre å snakke om!

Go green!

Skrevet

Er så veldig glad jeg ikke bor i en bygd... Hadde klikket i vinkel av slike sladrekjerringer:-\

Men, helt klart, gresset kan være grønnere.. Helt definitivt!

Skrevet

:D Haha! Jaggu, men det værste er jo at jeg har satset pengene mine på en hest utenbygds fra. :ler: Greit nok, jeg avslutta noe alle trodde var det perfekte forhold og jeg gjorde det pga av en annen mann.. Det veit egentlig ikke bygdetrollet særlig mye om, bortsett fra facebook er godt grunnlag for å synes en hel masse. hahah. Så forer jeg bygdetrollet litt bevisst å da, fordi jeg synes det er litt gøy. Fordi jeg enkelt og greit driter i hva folk måtte synes om meg. :D Det er vel det værste for trollet tenker jeg. hoho.

Skrevet

Her var iallfall gresset grønnere....mye grønnere også:-)

Skrevet

Lissi

Godt å høre! :ler:

Jeg føler liksom litt som jeg har kommet til Paradis. hahahahah!

Skrevet

Det er feil. Gresset var grønnere på den andre siden, for 10 år siden. Men nå tror jeg at jeg heller pleier det gresset jeg har. For som du sier, av og til er det ikke engang ugress igjen. Forhold som ikke fungerer er verre enn døden.

Skrevet

Sensoren jeg hadde på oppkjøring for bil sa det fint:

"Ja, jeg har også opplevd at gresset var grønnere på den andre siden. MEN JAGGU VISNER DET IKKE DER OGSÅ".

Ikke våg å spør hvordan vi kom inn på temaet!

Skrevet

Hehe.... herlig skrevet ;)

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver.

Stå på ;) klem

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Go Tinker! :) Gresset er faktisk grønnere på den andre siden, og før man har tygd litt på det tror jeg man skal holde kjeft ;)

Her var det hvertfall grønnere, og det spirer og gror enda! Ikke så mye som et vissent løv! :)

Skrevet

kapabel

sant nok, det visner overalt om man ikke vanner det nå og da.. men man skal jaggu ha lyst til å vanne litt også da. :ler:

hahaha..jeg skal ikke spørre.. jeg antar bare at kjørelæreren var en jævlig kjekkas.. hahaha.

Skrevet

Lektor

jaggu! Det er sikkelig ille å være ensom når man egentlig bor sammen med en fyr... Da ville jeg heller vært ensom alene!!!

Skrevet

palmesus! :ler: Jeg tygger iallefall masse grønt gress om dagen! møøø! hahahaha. Smask!!!

Skrevet

Wow, her har det skjedd ting siden sist:-O

Det viktigste er at du har det bra, kjære<3

PS: Passet kjolen?

Skrevet

mooona!

ja herregud, takk. jeg glemte helt å sende takke-sms! Den var fabulous!! Nå blir det rød kjole med hvite prikker og ingen truse hele sommeren. hahahahahha hahahah. Sorry, det var litt mye info! knis...

Skrevet

Heheheheheheheeheheheheh:-D Den var jo bare råskjønn, fikk nesten lyst på den selv:-D

Håper du har det kjempefint!!! *klem*

Skrevet

jaaah! :D Og ja, jeg har det kjempefint. :ler:

Skrevet

Har hørt det samme tidligere....... Men for meg var gresset mye grønnere. Etter mange år i et greit forhold, der vi var mer som venner som bodde sammen med barnet sitt valgte jeg å bryte ut. Det var tøft, selv om forholdet var over. Så etter noen mnd traff jeg en fantastisk mann, vi er enda forelsket etter 8 år og flere barn. Har det så bra at jeg ante ikke at det kunne være så bra.

Det er som en anna skriver, du er din egens lykke smed.

Du må gjøre det som gjør deg lykkelig.

Skrevet

Og jeg kan ikke dy meg og sender et dikt fra en av rutene til Gary Larsson:

Ku Poesi!

-Gresset på den andre siden

Grasset på den andre siden forfører meg.

Grasset på den andre siden hypnotiserer meg.

O, som jeg lengter etter å fordøye det.

O, som jeg lengter etter å grovtygge det.

Men akk, jeg kan ei -

Fordømte elektriske gjerde!

Fordømte elektriske gjerde!

Skrevet

Odine! hahahahaha.. fantastisk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...