Gå til innhold

Familie og latskap.... Noen råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

den siste uken har jeg ikke klart å nyte dagene. Jeg klarer å være varm og god mot ungene, men vil helst ikek at mannen min skal røre meg eller kysse på meg.

Han er gidder sjelden gjøre noe hjemme, tar inn og ut av oppvaskmaskinen en gang i ny og ne og satt på klær 1 dag denne uken. Resten er opp til meg. Jeg gjør alle innkjøp så han lager middag hvis jeg ringer etter jobb og ber ham lage den, og maten er i hus.

Han hjelper til med ungene på morgenen hvis jeg klarer å vekke ham. Han sover da noen timer på dagtid fordi han er trøtt. SÅ klart han er trøtt når han sitter oppe på natta og spiller dataspill, slik han jør mange timer på dagen også. Selv om ungene er hjemme...

HAR SÅ LYST TIL Å BRØLE AT HAN SKAL SKJERPE SEG!!! Men har gjort dte før, og da er det som å skyte seg selv i foten. Er jeg ikke fornøyd med det han gjør, så gidder han ikke gjøre noe..

Noen som har en pille mot latskap å anbefale.. Skjønner at det er tøft å være arbeidssøker og få avslag så lenge, men da får man passe på å briljere i hjemmet i det minste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...