Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 har ei bestevenninne som er forlova å har to barn.. typen var utro for noen år til bake, nå er det venninna mi som går bak ryggen på han... søstra mi og typen bare krangler, ho har en tendens til å kline med andre på fylla. ett annet vennepar gjør det slutt å blir sammen igjen hele tia... det var vel slutt 13 ganger bare i fjor.. føler jeg og samboer er di eneste som har ett godt og satbilt forhold.. er sjokkert over hvor mye dritt som florerer.. gidder ikke å gå så mye i besøk til bestevenninna mi lenger, da både jeg og samboer vet hva hun driver på med bak mannens rygg, å da syns jeg det blir så vanskelig å sitte dær å late som ingenting tror jeg må leite meg opp ett nytt vennepar som er litt mere voksen å som vi har litt mere til felles med...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Nei, alle forhold er ikke like håpløse. Enten er dere veldig unge eller så har du hatt maks uflaks med vennene dine. For et rot, forstår ikke at de orker å ha det sånn... Kjenner ingen som holder på sånn, men da jeg var yngre (tenårene/tidlig tyveårene) var det vel noen som rotet fælt.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Nei, på langt nær. Er i et veldig godt forhold selv, og de fleste venninnene mine er også i gode forhold.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 er så lei av all drama når det kommer til di rundt meg å forrholdene deres.. mister jo helt håpet.. kunne så veldig ønske at di hadde det like bra som oss, at vi heller kunne fokusere på di positive tingene sammen men føler at det er ugler i mosen i di aller fleste forholdene til di vi kjenner...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har lurt på det samme selv innimellom. Men helst etter å ha lest innpå her. Her godtas det og tilgis at mannen er utro, her er det verdens mest normale ting å krangle om små bagateller og å drite i partnern og utvise absolutt null respekt for hverandre. Jeg føler meg unormal som har en mann jeg vet jeg kan stole på, som ikke har hatt en eneste krangel på 3 år, og som ikke føler noe som helst behov for å få oppmerksomhet fra andre mannfolk og er fornøyd med den mannen jeg har. Hvis slike ting som du beskriver er normalt, så er du og jeg like unormale HI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå