Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Min svigermor ler bort alt. HUn gjør som hun vil, og hvis jeg protesterer på det så bare ler hun av meg. Eldstemann får skikkelig oppførselsproblemer av sukker, og hun gir han det uansett.....mot vår vilje. Men når jeg gang på gang på gang på gang tar dette opp med henne, så bare ler hun av meg........ Alt annet hun tar seg til rette med i vårt hjem eller våre anliggender ler hun også av hvis hun møter motstand på det hun gjør. En sånn hånlig "hvor dum du er som bryr deg om dette" latter. Trenger tips til hvordan jeg kan takle det. Jeg har snakket seriøst med henne mange ganger ang eldste og utagerende oppførsel etter sukkerinntak. Og vi har et sukkerfritt hjem pga dette. Men likevel drar de sukkervarer inn her i hauger og lass når de kommer. Og når vi snakker om det så er hun så enig så enig, men når det kommer til stykket, så bare gir hun han mere godteri, og ler av meg når jeg sier at hun ikke kan gjør det. Ellers så har hun mange andre ting hun ler til, sånn som feks måten jeg lager middag på, dekker bordet på, amminga mi, ....osv osv....Spør regelmessig om jeg har lagt på meg, ennå jeg faktisk har gått ned i vekt... Hva skal jeg gjøre med denne type hersketeknikk? Hvordan snu situasjonen til min fordel? For den fliringa hennes er for å få meg til å føle meg liten
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Jeg er kanskje litt krass av meg mn jeg hadde smelt så hardt i bordet at hun forhåpentligvis hadde våknet! Som: Nå er det faen meg nok! Heretter har du/dere med å respektere våre regler å vårt hjem, å den psykopat-oppførselen din kan du ta ut på noen andre! Skjerp deg ellers kan du holde deg til helvette langt vekk! Du kan jo spørre henne om det samme; Lagt på deg?- Du har blitt litt rund.. Kritiser henne så kanskje hun tar hintet. Oi.. Hehe... Av og til må det hardt inn!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 jeg hørte nesten at du ropte:-)) Takk for tilbakmelding, det er så godt å høre at man ikke bare er "hårsår", men at andre faktisk også reagerer på oppførselen. Det gjør at man blir litt tøffere i svarene. Og det trengs for min del. Og det er nok ekstra vanskelig å ta igjen, når man bare har svelgt unna og latt som om man har overhørt kommentarene i 17 år. Da skal det litt mot til for å plutselig snu på det. Men jeg har bestemt meg hardt som FY, at nå skal det bli andre boller. Jeg skal bli ubehagelig direkte og ærlig i min omgang med henne. Det er faktisk nesten så jeg gleder meg litt til de kommer. Håper bare at det tøffe trynet mitt varer helt til da he he. HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 I 17 år?! Da er det kanskje ikke rart hun bare holder på å holder på når hun har tura rundt så lenge. men nok er nok! Stå på, det her har du ryggrad til å takle! Parker henne skikkelig! Eller send henne til meg! hehehe... Neida! Detta tar du på strak arm og med god samvittighet! Lykke til å hold oppdatert!:) Gleder meg til å høre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå