Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 jeg mener at når jeg og mannen ikke jobber men er uføre så kan mannen hjelpe endel med ungen og noe husarbeid. er det formye forlangt at mannen er hjemme innimellom mens jeg drar på jentetur to timer unna hjemmplassen og er borte fra 12- 21 lissom ? min mann syntes det er helt greit, men er det egentlig det fra deres synspunkt, elelr er det noe han sier for at det ikke skal bli styr og krangling ?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Om den uføre mannen virkelig mener at det er greit at den uføre dama drar på jentetur 12-21 lissom? Eller bare sier han det er greit, for at det ikke skal bli styr og kranglin? Jeg tror han virkelig mener det er greit. Men det kommer jo an på hvor mye styr og krangling dama (HI) pleier å lage når han sier henne imot.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 han sier det er greit. og skal være ærlig å si at jeg ikke lager oppstyr om det ikke er greit han svarer "går så fint at, jeg liker åvære med ungene så går fint det". sie han nei til noe så sier jeg at jeg forstår og at jeg da blir hjemme . HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå