Gå til innhold

Hvor sexy er det når en mann....

Anbefalte innlegg

Skrevet

på 32 år sitter å spiller "world of warcraft" hver kveld, og hele helger?

Skrevet

Complete turn off..

Skrevet

Under null!

get a life!

Skrevet

En veldig god grunn til å styre unna fyren! Barnslig, og antakelig asosial.

Skrevet

Ikke spesielt. Men dersom han ikke har en samboer eller barn å ta seg av, er han jo i sin fulle rett til å bruke fritiden sin på akkurat det han måtte ønske. En mann med slik prioritering kan han jo umulig ha barn, det er rett og slett ikke gjennomførbart.

Skrevet

Sexy er det absolutt ikke, men gjør det noe om det er hans interesse da?

Hva med oss damer som sitter på Dib på kvelder og helger?

Jeg gjør det jeg, men er da ikke et forsøk på å være sexy;)

Skrevet

Han har samboer, hun et barn, og hun er gravid.

Joda, han har lov til å ha egne interesser.

Bare lurte på hvor sexy andre syns den interessen er!

Jeg har ikke klaget på det en eneste gang.

Men har mistet en del av lysten på han da.

Når han hver kveld/+ helger sitter som en potetsekk i trusen å spiller.

Skrevet

Jeg har litt samme problemet.. Ikke wow da. Men andre div spill.. Og nettsurfing, ser på serier, filmer.. osvosv.. Mesteparten av tiden hannes tilbringes forran pc:s Lager miner i trynet når jeg ber om at vi kan gå en tur fks.. Veldig turn OFF!! Vi har ingen barn enda. Men har veldig lyst på. Når jeg konfronterer han med dette pc styret- så ier han at han gjør det nå fordi han kan. Men når det kommer en unge, så kan han ikke holde på sånn.. Håper han mener det han sier..:s

Så jeg føler med deg!

Skrevet

forrige samboer jeg hadde gjennom 3 år satt å spillte disse spillene online på xbox flere timer for dag, å ble sur om jeg lurte på om jeg kunne få bruke tv litt å se på noe jeg ville se....

utrolig usexy!!!!! men nå var han 2 år yngre en meg å var da bare 22... men alikevæl, han kommer sikkert til å sitte på samme viset i en alder av 32, så eg heiv han på dør.. nekter å bruke live mitt på en så usosial taper...

nå har jeg en nydelig mann kun spiller litt sammen med ungene når di er her i helgene :) å deler gjerne tv`n med meg :)

Skrevet

wow holdt på å ta livet av forholdet vårt.. Helt turnoff... Han har derimot nyttet til andre spill i stedet.. like turnoff det også...

Skrevet

Sexy og sexy.... Han skjøter da sine plikter ellers, i mitt tilfelle, så at han spiller feks i helgene, eller etter jobb når han jobber morgenskift, er greit for meg egentlig. Det er hans hobby, jeg har mine hobbyer.

Skrevet

Utrolig usexy. ikke minsg barnslig og nerdete. Dataspill er for guttunger.

Skrevet

Samboeren min har blitt litt oppslukt av Battlefield Bad Company 2, som han spiller på PS3, noe som betyr at TVen i stuen blir opptatt når han spiller.. Så vi avtaler at nå kan han spille i et par timer mens jeg gjør noe annet, også gjør vi noe sammen før eller etterpå.. Funker greit, han er jo litt klar over at han blir litt barnslig oppslukt, men det går jo over etter en stund.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...