Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Har de siste 2 ukene vært litt urolig/anspent og slitt litt med hyperventilasjon og er ekstremt slapp og trøtt! Idag er jeg ganske "rolig" men jeg er jo så slapp og trøtt enda jeg har sovet 8,5 time i natt (kun avbrutt av en dotur). Nå kjenner jeg at jeg kunne sovet litt igjen! Men jeg bruker sikkert mye krefter når jeg er så anspent hele tida at jeg blir helt utslått av det + at jeg begynner å bli forkjølet...
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Selvsagt. Selv sliter jeg med daglige smerter og ditto smertestillende, og det tapper meg for mye energi og krefter! Når helga kommer og jeg kan være tilsynelatende "smertefri", så er jeg helt slått ut....
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2010 Takk for svar! Har kjent meg sånn hele uka egentlig,men tenkte at etter en god natt med søvn så skulle jeg være bedre,men neida! Men har jo godt anspent i 2 uker el noe (ikke riktig hver dag men) klarer ikke å slappe av,selv etter en vival ble det værre!! Men idag er jeg ganske avslappet og det er godt,men ikke moro og knapt orke å reise seg fra sofaen ( Sov lite forrige natta,så kan jo hende at det kommer nå! Og jeg som aldri sovner før jeg ligger i senga,sovna sittende i sofaen her en kveld!!! Føler meg rett og slett som en pudding akkurat nå,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå