Gå til innhold

Privat UL i møre og romsdal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor det er mulig å ta privat UL i Møre og Romsdal og eventuelt hva det koster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke svaret på spørsmålet ditt, men ble veldig nysgjerrig på hvor du bor ;) Er fra Møre og Romsdal selv ;)

Skrevet

Kommer litt an på hva slags ul du er ute etter. Tidlig ul eller 3D ul?

Eller ul utenom graviditet?

Skrevet

Hadde ikke det vært hemmelig, så hadde jeg vel lagt det ut på ett annet forum enn dette ;-)

Skrevet

Hadde håpet på å få tatt en UL i uke 8-12 ett sted. For å bekrefte att alt stod bra til før ordinær ul, og for å vite om det var flere der inne og slikt :)

Skrevet

De har 3D- ul på sykehuset i Ålesund. Privat ville jeg hørt med Medi-3 på Moa.

Skrevet

Jeg fikk UL tidlig på legesenteret.. Men det kan være vanskelig å se om der er en eller to så tidlig tror jeg. Snakk med legen din du, kansje de har en liten UL maskin som på legesenteret jeg bruker? Du får jo se om hjertet slår etc. Ingen vits i å bruke 1000 kr så tidlig i sv. skapet mener jo jeg.

Skrevet

Hihi.

For noen er det vel som å være på sydenferie. Veldig opptatt av å "bli kjent" med og joine andre som er fra samme sted(el land).

Jeg er også fra Møre og Romsdal(Ålesund), men om jeg ser andre som også er det så bryr det meg ikke nevneverdig liksom. Jeg er her for å være anonym.

Skrevet

Medi 3 ligger da ikke på Moa. Det ligger i Sundgata.

Og 3D på sykehuset må være nytt, og det tar de vel ikke utenom spesielle tilfeller.

Skrevet

Såvidt jeg vet er det muligens mulig å få gjort det hos

Medi 3. www.medi3.no

Gynekolog Ipsen(Daaeskogen)

Mr-klinikken(Daaeskogen) www.mr-klinikk.no

Du må nesten ringe å forhøre deg

Skrevet

Fikk 3D ved ordinær ul i uke18. på Ålesund sykehus. 3D er vel rimelig nytt generelt sett. Eller: Det er faktisk 4D UL på Ålesund sykehus, så ikke noe spesielt med det, alle får :)

Skrevet

Det må jo være lov å spørre om man ønsker det, mener jo jeg..

Skrevet

De hadde det ikke når jeg var der såvidt jeg vet.(litt over 1 år siden)

Men tror det kan ha med hvem man får til å utføre ultralyden. Og den jeg var hos var ikke av de mest villige, og ble irritert når vi spurte om kjønn, så 3D ul med henne tror jeg ikke hadde vært aktuelt. Ikke at jeg ville hatt det i uke 18 heller.

4D er 3D i levende bilde, så akkurat det er ikke unikt ved Ålesund. Det får man uansett hvor man tar det.

Skrevet

Tror ikke det skal være så vanskelig å se om det er to i denne perioden. De fleste som har tvillinger er gravid med tvillinger oppdager det vel på tidlig UL rundt den tid.

Skrevet

Hehe, de har jo bare en UL- maskin de bruker da. Det var jo derfor jeg reiste til Ålesund og ikke til lokalsykehuset for UL i uke 18. Ikke nødv. vis fordi de hadde 3D, men fordi UL -bildene generelt var bedre... Tror forresten ikke noe på at hun dere var hos ikke gadd å skifte fra 2D til 3D for hun var irritert. Hun vet jo hva folk vil ha, og man betaler for bildene. Kanskje det ikke var der for 1 år siden, men det er der i allefall nå, og ALLE FÅR!

Skrevet

Ei venninne av meg som fødte i november-08 fikk 3D på ordinær ul i juni, mens jeg som fødte på dagen ett år etter i november-09 ikke fikk det når jeg var på ordinær ul i juni..

Skrevet

Dr. Austad har privatklinikk i Ulsteinvik. Betalte 400-500 kr for UL i sv.skapet.

Skrevet

Merkelig, jeg vet at det bare er en UL de bruker til akkurar dette formålet, det er den med 3d, der du kan se bildene på flatskjerm. Kanskje den var til service eller noe. Var litt uheldig for deg da :(

Skrevet

Vil bare rette ei over her ang ul og flerlinger.

Er lettest å oppdage flere fostere mellom uke 7 og 10.

Skrevet

Er det kun i Ålesund det finnes muligheter for privat UL i Møre og Romsdal?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...