Englemamma08-spire12-10 Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Jeg er uke 6+3 i dag. er på jobb og når jeg var på do for litt siden kom det pittelitt slimete blod på papiret. ikke frisk blod men litt slimete på en måte. vil det hjelpe med en eventuell sykemelding og ta det HELT med ro fremmover. Skal på ultralyd om 4 dager (uke 7+0) er helt rådvill og vet ikke hva jeg skal gjøre :-( Har tidliger mistet en liten gutt på 11 uker i krybbedød pluss en spontanabbort oktober 2009.... hjeeeelp
solegget sprekker til påske Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 hei jeg ha blødd/slimet litt med alle mine 3. treger ikke bety noe. men få det undersøkt og det er nok lurt å ta det med ro. kanskje jobbe bare halv stilling eller så der. håper det går bra.
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2010 skal prøve og se det ann iløpet av dagen i dag.. var liksom bare da, virker ikke som det er noe mer, men om det blir noe mer i det hele tatt så tar jeg kontakt med legevakta og lege på mandagen :-/ burde jeg få det undersøkt med en gang? eller ente, skal jo som sagt på UL på onsdag, vurderer og få meg en legetime på mandag og få sykemelding for noen dager til vi ser hvordan det går :-/
Jenny-penny Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Kan du ikke ringe Volvat eller annen privatklinikk om du har det i nærheten? Venninnen min opplevde det samme en søndag, ringte inn og fikk hastetime mandag morgen med UL. Alt bra med hennes lille spire:) Ønsker deg all lykke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå