Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #26 Skrevet 1. mai 2010 Det er jo bare svada, det er påbudt å dekke seg til, i følge majoriteten lærde. At en bitteliten minoritet velger å gjøre seg mer spiselige ovenfor ikke-muslimer og sier at "nææææida det er ikke påbudt" bla bla, er bare kvalmende faktisk. Det ER påbudt, og vi gjør det av kjærlighet til Gud.
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #28 Skrevet 1. mai 2010 Det som er helt utrolig er at så mange av dere tror på slike ting, altså helt ukritisk tror at muslimer voldtar sine koner rett etter fødsel. Alvorlig talt. En annen ting er at muslimer er som kristne. Noen følger alt til punkt og prikke, noen lever litt etter koranen og de fleste gjør vel noe midt i mellom, akkurat som de kristne. Mediene hauser opp om så mye muslimhets om dagen, men vær så snill å skille mellom religion og kultur/tradisjon. Husk også at muslimer ikke er en ensartet gruppe. De aller fleste seriemorderne er kristne, hvite og fra vestlige land. Det gjør jo ikke deg og meg til en som voldtar og dreper??? Eller?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #29 Skrevet 1. mai 2010 Nei, men det finnes nok en del flere muslimske menn som gjør dette enn det finnes seriemordere. Og du, hvor har du det fra at det ikke finnes svarte seriemordere? Eller muslimske?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #30 Skrevet 1. mai 2010 Det er ikke slik at du ikke er muslim hvis du ikke dekker deg til, og ja jeg har lest Koranen.
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #31 Skrevet 1. mai 2010 Det har jeg sett på tv, altså fra mediene. De viste en mørkhudet, resten hvite. Selvfølgelig finnes det flere muslimer enn seriemordere. Islam er den mest voksende religionen i verden. Det var et eksempel på at ikke søle muslimer voldtar sine koner på barselsengen, selv om en har gjort det. Skjønte du det ikke?
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #32 Skrevet 1. mai 2010 Det skal selvfølgelig stå alle muslimer hvis noen ikke skjønte det.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #33 Skrevet 1. mai 2010 Det spørs hvorfor du ikke dekker deg. Om du ikke gjør det fordi du er svak, så er du muslim, men om du ikke gjør det, fordi du mener det ikke er nødvendig, kan man ha ett problem, og falle utenfor islam. Om man mener feks at det er ok å drikke alkohol, ok å ha sex utenfor ekteskapet, ok å gå uten hijab, ok å tro at Allah fysisk har en hånd, eller mener det er okay å la være å faste i Ramadan uten grunn, eller hva som helst annet, ER man ikke muslim.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #34 Skrevet 1. mai 2010 Jeg er islamkritisk (ikke islamfiendtlig, det er faktisk en forskjell her!) - eller rettere sagt religionskritisk da. Men likevel tror jeg ikke på denne historien i det hele tatt. For troende muslimer er kvinnen uren i 40 dager etter fødsel, som mange påpeker - og at en eller annen kultur med bakgrunn fra islam skal fravike religionen såpass radikalt virker rart for meg.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #35 Skrevet 1. mai 2010 Jeg moslim, og jeg bolla kona mi 5 timer etter ongen ute var. Ikke alla holde seg til reglene! Haram er bare dekkenavn, vi like bolling vi moslimer og!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #36 Skrevet 1. mai 2010 Rettelse, kvinnen er IKKE uren. Blodet er urent.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #37 Skrevet 1. mai 2010 Men blodet gjør kvinnen uren!!!!! Muslimske menn er urenslige, men ikke urene. Haram. Bacon, anyone?
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #38 Skrevet 1. mai 2010 Hadde du virkelig vært innvandrer og skrevet så dårlig norsk ville du neppe brukt ordet bolla. Godt forsøk på å provosere, bedre lykke neste gang!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #39 Skrevet 1. mai 2010 Blodet gjør ikke kvinnen uren. Han kan ta på kona over alt ellers, kysse henne, klemme henne, holde rundt henne... Om hun var uren, kunne han ikke det.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #40 Skrevet 2. mai 2010 Det er den nok helt sikkert, men jeg jobbet med henne i 2005 så jeg har ikke kontakt med henne lenger. Svigerinnen min jobber forøvrig på sykehus også, og kan bekrefte det samme. Selvom det kanskje ikke står i koranen at man skal gjøre det, så er det sikkert mange som gjør det likevel, som så mye annet.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #41 Skrevet 2. mai 2010 okey okey, kvinnen er uren i 40 dager etter fødsel...hva kan skje når denne karantenen er over da? er det bare å horve over dama si da? er det fritt fram uten kvinnens samtykke kanskje? jeg er veldig religionskritisk, og synes religion er forkastelig! for noen syke lover..
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #42 Skrevet 2. mai 2010 Dette blir jo bare usmakelig. Hva mener du egentlig med at det er fritt fram mot kvinnens samtykke? Hvis du tror at alle muslimer voldtar så er du naiv, feilinformert og ikke helt god i hodet rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #43 Skrevet 2. mai 2010 Hvor i teksten ser du at jeg mener noe? jeg spurte om noe..det man bruker spørsmålstegn til veit du;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå