Gå til innhold

HJELP, hva skal gjøre? Jeg har ikke nok mme til mandag. Glemte helt av at det er 1 mai, og alt er seff stengt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet drikk nå også vann, men drikk jo mme om morgenen og kvelden da. Men, helt til mandag, det er jo lenge til..Nei, kjenner ingen som kunne evnt lånt meg.

Dumme og korttenkte meg...

Skrevet

uff jeg vet selv. er noe dritt å glemme slikt. jeg har glemt slikt selv.

hvor gammel er babyen ?

Skrevet

Finnes det ikke en 7/11 i nærheten, bensinstasjon, Bunnpris el i nærheten av deg da?

Skrevet

Har de bensinstasjoner i nærheten av deg? Pleier å ha mme der.

Hvor gammel er babyen? Kontakt sykehuset hvis det blir helt krise? Der må det vel være mulig å få tak i noe, eventuelt får noen tips?

Skrevet

det er jo søndagsåpne butikker da...

Skrevet

Bensinstasjoner har vi ja, men det har jeg aldri sett at de har. Men, da skal jeg ta en skikkelig runde til alle som ligg her nærheten. Nå er babyen 8 mnd og litt over. Prøve å få henne til å ta annen mat. Er ikke så enkelt da hun har sin rare periode. Grøt spis hun da.

Takk for tips.

HI

Skrevet

Hvor bor du da?

Skrevet

12:43: Ber du meg om å amme? Hadde jeg kunne det, så seff hadde jeg ikke trengt noe mme. Det skjønner vel de fleste. Maken..

Skrevet

12:46, jeg bor like ved Sandnes

Skrevet

Det går sikkert bra med vann som drikke for helgen. Grøt inneholder jo mme den :-)

Skrevet

bensinstasjoner har jo sånn ferdigblandet, gå og hande der...

Skrevet

Har de ikke slikt på apotek da? Det er sikkert ett apotek som har åpent.

Skrevet

Kakledama:) takk for tips. Problemet er bare det med vannet og grøten, at hun ikke får den skikkelige metthetsfølelesen. Men, seff har jeg ikke noe valg, så gjør jeg det :) da prøver vi med frukt og annet. Mat skal hun få uansett.

Skal se på bensinstasjoner. Jeg har nå litt, men er redd for at det holder ikke til mandag.

HI

Skrevet

De har mme på bensinstasjoner.

Skrevet

Det kan hende apotek har det ja, men da lurer jeg på om jeg ikke må inn til Stavanger. Ikke fordi det er lange biten. Ser på bensinstasjoner her først. Takk for tips prekæs.

Skrevet

di har d på statoilen på sola :)

Skrevet

Til dere som nevner bensinstasjoner: Skal sjekke det ut, takk for tips. Har bare ikke sett så mye på det der før.

Skrevet

Takk 12:59. Da drar vi til Sola, om jeg ikke får det her i nærheten først :)

Skrevet

Jeg glemte å kjøpe bleier ei helg,å måtte ty til statoil. Ei pakke kostet 165 kr!

Skrevet

Nå trodde jeg du bodde langt ute på landet....I Stavanger er de butikker åpne + flere bensinstasjoner og vaktapotek! Det er ikke problemer å få tak i mme!!!!

Skrevet

Du får sikkert tak i på Brustadbua på Tjensvoll :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...