Gå til innhold

Jeg er høygravid og har en trassig 2-åring...normalt at jeg er er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...veldig sliten?

Føler meg som verdens verste mamma, men jeg er så sliten om dagen. Har vært det leng, men nå er jeg 38+3 og har en 2-åring som trasser HELE tiden føler jeg. I tillegg til å være ekstremt mammadalt, så det "hjelper" liksom lite at pappa'n hjelper til. Han sier liksom at jeg skal gå ut, finne på noe...men jeg har mest lyst til å innta horrisontalen og slappe av.

Flere som har opplevd dette?

Skrevet

Jeg var helt kake de siste ukene før fødsel og jenta di kommer ikke til å slutte å mase om mamma for hun skjønner jo at noe er i gjære. Mannen får heller hjelpe til med å ta husarbeid og sånt slik at du har overskudd til jenta di innimellom :-)

Skrevet

hehe, gutten min er 19 mnd og jeg er i uke 38! Holder på å dette sammen;) Han er mye syk for tiden, stresser med legebesøk, hjemme fra barnehagen osv.- Gutten trasser, vil ikke spise og vil at jeg skal bære han over alt!!!! Merker kreftene er snart helt borte

Nå har jeg tatt siste runde med husarbeid, fra nå av skal mamma komme og gjøre det (jeg er kjempeheldig slik) Mannen lager jo middagen vår uansett og vasker tøy. I går lå jeg på¨sofaen og fikk middagen servert der samt fottmassasje etterpå. mmmm, snille snille mannen min!

Men for å slappe av i fred må jeg ligge på soverommet, lillegutt klenger så mye på meg, skal klatre og herje! Men det hjelper mye å trekke seg tilbake litt på soverommet, sitte enten på dataen eller ligge i sengen å lese/sove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...