Gå til innhold

Da nermer det seg Første fest etter fødsel:DD

Anbefalte innlegg

Skrevet

16Mai skal jeg på første fest med alkohol siden graviditeten for 8 mnd siden:-) Gru gleder meg litt...

Jenta har jo ligget bort bare 1 natt uten meg før, å det var til mine foreldre, å nå skal hun ligge til ei tante (søstren til samboer) å er lit bekymmret for at hun skal slå seg vrang, men det er vel normalt at jeg føler det sånn:))

Har nettopp gått over på flaske med MME, så er ferdig å amme, så det skal ikke være et problem..

Men håper det går bra, å at hun kommer til å kose seg, hun har en sønn på 7 år som sikkert kommer til å underholde henne:D Å jeg og samboer kan ha det litt morro på fest med venner!!!!

Skrevet

kuuuult!

Jeg var nok litt tidligere ute enn deg forrige gang. Hadde min første fest etter 10 uker;) men smaken er som baken.....

Da må du kose deg masse og husk at jenta har det heeeelt fint hos tanten sin. Og om hun skulle slå seg vrang? vel, det er tante sikkert rustet til å takle for en kveld/natt;)

Skrevet

Ja, hun har jo en sønn å han har jo klart seg bra:-) så håpe det går greit, glder meg vartfall til å være litt ungdom igjen:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...