to til tre Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Kære vene, jeg blir stressa av dette å planlegge jeg altså. Nå har vi snakket om dette i flere år, og sluttet på p-ringen i februar. Vi bestemte oss for at mai- det var måneden det skulle skje. og nå er mai-måned her! Jeg er så livende redd for at jeg ikke funker, har gått på pillen, sprøyta, plaster, ring siden jeg var 15 (nå 25). Det er nesten så jeg skulle ønske det bare hadde skjedd av seg selv for en stund siden, da rekker man ikke bekymre seg for om man virker i hvert fall.. Samtidig så er dette dritskummelt! Vi to, få barn? hehe...rar tanke:) men jeg har verdens beste samboer, som kommer til å bli en fantastisk far, så jeg bekymrer meg ikke så veldig for hvordan det skal gå Flere som tenker litt likt?
zassy☆ Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Heeei Så morsomt at dere skal begynne nå! Ja i dag er det første mai så det er bare å hoppe i det!! :-D Skjønner at det er både spennende og skummelt! Du får prøve å ikke tenke på noe negativt nå, og bare nyte at dere er i gang og kjenne på gleden!! :-D Er jo utrolig mange som går på p-piller i årevis uten at det er noe problem husk! åååh er så misunnelig!! hehe, starter først i juli vi..føles så lenge til Skjønner hva du mener med "vi to, få barn?" hehe! Tenker sånn jeg også, er liksom så urealistisk på en måte :-D Ønsker dere masse lykke til! Blir morsomt å høre hvordan det går, du må oppdatere
to til tre Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2010 Ja, vet jeg må tenke positivt. Kan jo hende det går i boks med en gang, har eggløsning fra i morgen og til tirsdag, i følge kalenderen Samboeren min kommer hjem i morgen, så da er det bare å hoppe til køys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå