♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Hei! Er det flere av dere som lekker og har fått store bryster så tidlig? Da jeg sto opp i morges og satte meg på do rant det melk fra den ene puppen min. Var også en stor flekk på lakenet! Skal sies jeg går med andremann nå,og ammet min datter til hun var 21 mnd! Men det er nå 3 år siden.. Vil nok sikkert ha nok melk til lillegutt dette svangerskapet!! Hihi!!
Noregsgard Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Jeg er førstegangs og er 23 uker på vei. Har også fått veldig store pupper og "melk", om man kan kalle det det, i puppene. Somregel kommer det bare noen dråper når jeg presser voldsomt på de, men på natta så lekker jeg fra den ene puppen. Våkner nesten alltid med en liten stivnet flekk på t-skjorta eller lakenet. Utrolig plagsomt Får håpe det holder seg til å bare komme på natta og ikke om dagen også =)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Hehe samme "problemet" her;) I første svangerskap lakk jeg råmelk fra uke 17:P Begynte rundt samme tiden denne gangen også.
mammaløve Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Vi er flere som opplever dette. Har hatt litt råmelk fra rundt uke 20-21. Har ikke fått noe ut når jeg har klemt selv, men er førstegangs så har nok ikke helt teknikken inne Pluss at det har sprengt så veldig at jeg helst ikke har ønsket å kome borti dem. Lekker masse om natta nå (er i uke 27) og gjør mannen helt våt på ryggen Kjenner også at det lukter sånn søt melkelukt av BH og bryster. Føles ganske rart....men tror nok bare det er et bra tegn. Alt er på stell Men lurer jo på hvor store disse puppene har tenkt å bli da...funnet mine første to strekkmerker på den ene, og er i ferd med å vokse ut av de største sportsBHene mine. Småskremmende for ei med beskjedent brystparti fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå