Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk et sterkt kryss på testen i dag :) Skjønner det ikke helt selv enda. Håper bare spiren vil sitte :) Har vært veldig syk de siste dagene så trodde nok at alt håp var ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så MASSE:=)=)))))

Jeg blir så gla over slike innlegg her.

Kos deg med graviditeten,,,dette går bra ja :D

klæm

Skrevet

Tusen takk :) vårt første ivf forsøk så vi har vært heldige :) fortsatt noen spennende uker fremover for å se om spiren vil sitte. Tror ikke helt på det selv enda siden det bare er rugedag 10. Tenkte først at det må være noe galt med testen. heh:) Er for redd for å håpe når man har håpet så sterkt i så mange år og blitt så ofte skuffet.

Skrevet

Så kjekt. gratulere så masse. fikk selv positiv test idag 12 dager etter uttak. tror ikke det helt har godt opp for meg enda

Skrevet

GRATULERE Sjarm :) Så arti å se at d går bra for flere:) Kjempekjekk lesing dette!! Nei, d har vært en drøm så lenge at man tør rett å slett ikke tro på det. Jeg tenker hele tiden at d egentlig er for tidlig at jeg testet så jeg kan få annet testsvar på onsdag(egentlige testdag) Skjønner det bare ikke! :P

Skrevet

Så flott begge to. Kjempe moro å høre om flere som får det til c",) Lykke til og kos dere masse......

Skrevet

Hurra og gratulerer så masse:) Håper og følge like etter! Litt betryggende lesing også; jeg hadde halsbetennelse og endel feber da jeg hadde innsett igår, håper det ikke har noe å si..

Lykke til videre!

Skrevet

jaaa=) gratulerer såå mye:)

jeg hadde et svak kryss rugedag 10,i08 og fikk en prinsesse=))

lykke til videre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...