enlitenpågang Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Har kjøpt et svart MobyWrap brukt, men har fått høre at det er så tykt Og siden det i tillegg er svart, ser jeg for meg at det blir alt for varmt både for oss og babyen. Finnes disse bæresjalene i forskjellige str? Jeg er tynn og syntes MobyWrapen ble så lang for meg.
Hibiscrub Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 samma her! har kjøpt elstisk sjal, sort mobywrap.. har prøvd å surre den på megselv, men må nok se instruksjonsvideo et par gang til, for jeg måtte bare gi opp.. laaang og klistret seg til klærne.. ! skal bruke den flittig tenkte jeg, men spent på om det blir klamt og ubrukelig i praksis.. har også en meitai, hjemmesydd av enellerannen.. får se om det funker for liten nyfødtbebis i juni!
Nenya^juni2010 Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Til nyfødt i juni har jeg kjøpt inn litt forskjellig nytt og har noe fra før. Det som skal være mest mulig luftig er Loveyduds bambussjal (kjøpt på Etsy.com) Didymos silkesjal, Lotusbarn.com Hjemmesydd meitai med sjaltstropper i lin wrapsody bali baby breeze, sjal i gaz, lotusbarn.com wrapsody babli baby strech, litt tynnere elastisk sjal, lotusbarn.com Linslynge fra Sakura, fått Ellers sier mange at Sino elastisk sjal er svalt om sommeren. Hvis dere bor i oslo eller nærheten ville jeg tatt turen innom Bæreglede, der kan dere prøve forskjellig og de som jobber der er kjempeflinke å hjelpe. I Trondheim har dere Krusedull =)
pingu med desemberbaby i magen Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Binana skal også være svale og luftige elastiske sjal
maria isabell Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 har svart moby wrap og brukt den til seinsommer/høst barn..litt dummt med svart,men tenkte ikke så langt når eg kjøpte...
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 lager mine i sval økologisk lin...Kjempe mye og deilig ... hittil laget de i hvitt. tenkte å stå på slik stand før sommeren for å få solgt de
soleia Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Eg klarte ikkje å bruke min sandfarga MobyWrap på sommaren. Det vart varmt både for meg og babyen. Men på hausten vart eg svært så glad i den :-) Ville nok satsa på nokon lettare sjal til sommarbruk.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=19517886 prøv å åpne den... der ligger noen av sjalene...har litt penere ringer nå siden jeg ikke var fornøyd med de forrige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå