Gå til innhold

Burde jeg ikke kjenne mer liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er andregangs og har kjent liv innvendig siden uke 13, da jeg var 16+1 kjente jeg liv utvendig for første gang. Er nå 17+2 og har hverken kjent liv innvendig eller utvendig på en uke!! Burde jeg ikke kjenne liv ofte da siden jeg har kjent det nesten hver dag siden uke 13, bortsett fra den siste uken nå som jeg ikke har kjent noe som helst? Noen som har peiling?

Skrevet

Det er først etter uke 25 at du skal kjenne liv hver dag. Før det kan det gå lenge mellom hver gang...

Men, er du bekymret så ring føden... :)

Skrevet

Kjente liv hver dag fra uke 15 med førstemann, så derfor er jeg litt bekymret nå siden jeg nå er i uke 17 uten å ha kjent noe på en uke. Får vell bare se det an til over helgen, viss ikke får jeg ringe føden eller jm. Tenkte bare å høre her om noen har opplevd lignende?

Skrevet

jeg snakket med min jordmor om det samme med nr 2, hun sa som ei over her skriver.. Man skal kjenne liv daglig fra uke 25.

Om du kjenner liv avhenger av hvor lille sparker og det er ikek alle områder inen i magen som merker de mye sparkene så godt.

Skrevet

Det kan jo bare rett og slett være at denne babyen er generelt roligere baby i magen enn den første :)

Tassen min var veldig rolig i magen og innimellom måtte jeg virkelig dytte i magen for i det hele tatt å kjenne bevegelser

Skrevet

takk for svar :) jeg er av den typen som blir veldig lett overbekymret, så klarer liksom ikke helt å slå fra meg tanken om at alt kanskje ikke er i orden eller at ''tenk om det ikke er liv der lenger''. Hørte jo hjertelyd hos jm for 1,5 uke siden, men likevell så er jeg bekymret over dette. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...