Pia76.. Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Da fikk jeg den nervepirrende telefonen fra sykehuset. Mitt ENE egg overlevde tininga. Så da blir det min 6 innsetting i morgen. Jeg er SUPERGLA no. Flere som skal sette inn 2 mai.? Hadde vært godt å ta følge me noen i ruge/testeperioden. Alle gode ting er 6?
eka72 prøver igjen Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Krysser fingrene for deg Pia 76 Lykke lykketil...... Blir moro å følge deg:-)
anonymeee Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 så flott da=) du gir meg håp=))))) jeg har innsetting på tirsdag og jeg har bare ett frys jeg også=/ håper alt skal gå bra med oss=)) masse lykke til videre
Pia76.. Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2010 Takk for det eka72 :=))))) anonymeee: KLART egget ditt kommer til å overleve. Mitt gjorde jo d:=))))))))) Men skjønner selvfølgel att du er spent ja....Nesten man hopper i taket av angst når de ringer. Skal tenke på deg jeg :=)))) Jeg fikk satt inn idag jeg ja. Men de var jo SÅÅ forsinket,,att jeg trudde det skulle gå galt;) Måtte INNMARI på do kan man si,,,hehe. Men kom i snakk med ei hyggeli jente utpå venterommet. Håper jeg ser henne igjen innpå her:=) Nevnte sia, å sa hvor godt det var å ha dere alle sammen
MK73 Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Hei, Pia76. Grattis som ruger :-) Heng deg med på tråden vår for uke 17-18, der er vi flere som har hatt innsettinger i disse dager - jeg hadde f.eks igår.
Pia76.. Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2010 Takk for det:=) Titter innom tråden jeg;)
anonymeee Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 heeeeeeeeeiiiiii Pia76:))) egget mitt overlevde opptiningen!!! jeg hoppet og hylet og var overlykkelig da de ringte meg i går=) da jeg svarte på tlf,og det første jeg sa var... ''vær så snill å gi meg gode nyheter'' sekretæren lo og sa jah jeg har gode nyheter=))) jippiii nå krysser jeg fortsatt fingrene og håper at de ikke ringer meg igjen i dag og si at noe er galt:`/ jeg har ryddet og vasket hele leiligheten skikkelig i går av&med glede=) hvis det blir innsetting idag skal jeg bare ligge,slappe av og koose meg foran pc og tv i rugedagene mine=))) hvotrdan går det med deg nå da,håper alt er like bra med deg=)) MK73:det var trist å lese ja=( men det positive er at du har fryst egg tenk om de gikk i dass!! så vær glad og positiv,lykke til videre.håper at vi alle blir eskimo mammaer=))))
anonymeee Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 nå er jeg helt på bærtur=))) jeg har lest så mange inllegg at jeg har blandet meg helt heheh MK73 du har det bra håper jeg =) jeg har sikkert lest annet innlegg og husker ditt nick tror jeg heheheh
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 pia!! ønsker deg så utrolig mye lykke til..nå SKAL det gå!!!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx stor stor klem fra meg.lykke til alle sammen!
Pia76.. Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 4. mai 2010 anonymeee : Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Det var jo det jeg sa ...JIPPIIIIII Trenger bare ett egg vi veitdu..hehe Dette blir spennende fremmover ja,,,,klæm til deg. Tøysekroppen: Deg tenkte jeg faktisk på i går. Savnet deg innpå her. Så utroli arti att du skreiv idag . Tankeoverføring tror jeg.:=))))) Hvordan står det til med deg?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 4. mai 2010 #11 Skrevet 4. mai 2010 tenkte du på meg du da?så koselig:)....må være telepati eller noe hehehe:) er innom her å følger med gamle kjente inni mellom... er mest på 2 trim når jeg er her...tenk 14 fullgåtte uker idag!heeelt utrolig....det ENE egget jeg fikk satt inn på 3 forsøk satt...hm..hadde aaldr trodd det altså....det er nesten helt fjern enda...hadde nesten gitt opp før uttak jeg så ikke at dette kunne gå med det ensomme egget.. så ikke gi opp..det er din tur nå..det SKAL være din tur nå.! så nå håper jeg du følger etter her snart!!!xxxxx vi ruget vel 2 ganger sammen mener jeg(?)hvor mange har du hatt nå?frys eller vanlig nå? krysser aaalt jeg har for deg pia!!!!xxxxxxxxxxxxxxxx klem
anonymeee Skrevet 4. mai 2010 #12 Skrevet 4. mai 2010 Piaaa Piaaa Piaaa !!!!! Du er mitt lykke fe=) jeg er også en ruger endelig=)))) ruger 0 heheheh jeg er utrolig happy:))
Pia76.. Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 4. mai 2010 Tøysekroppen :....14 uker å ja,,,tiden springer jo ivein. Ble så utroli gla da du lyktes jeg. Vi har fulgt hverandre ei stund vi ja. Ruget samtidi noen ganger også. Dette var min 6 innsetting. Satt inn mitt ene fryseegg på runde 2. (hi 1 ferskforsøk igjen) Bra du tenker på meg,,,håper jeg kommer etter snart jeg også:=)))) Anontmeee: GRATULERE som ruger ja ....JIPPIDUUUUU hehe. Litt skøy da. Begge ha 1 fryseegg,,å det egget berget :=))))))))) Vi satser på positiv test begge 2 ja;) ? Selvfølgeli gjør vi d :=)))))
Pia76.. Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #16 Skrevet 11. mai 2010 Hehe.......God morgen anonymeee:=)))))))) Innom her så tidlig du også ja
anonymeee Skrevet 11. mai 2010 #17 Skrevet 11. mai 2010 god morgen ja;o) ja det er jeg ja=) lillemor våkner tidlig i det siste=) hvordan går det med deg da,og nedtellingen?
Pia76.. Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #18 Skrevet 11. mai 2010 Har nedtelling til testdag ja;)...Går fort dette no. Ellers så blir jeg RIMELI satt ut av der behandlinga i denne omgangen.(Progynova) Jeg skal heldigvis slippe å gå på dette flere ganger. Blir GARANTERT satt inn i naturlig syklus senere:D;) Men deg da,,,går det bra?
anonymeee Skrevet 11. mai 2010 #19 Skrevet 11. mai 2010 så flott da,håper alt går bra framover og=) har du noen symptomer?? for å vær ærlig så går det ikke bra med meg...jeg er skikkelig på nedtur,skal ikke ta progestan lenger,jeg føler bare at jeg ikke er gravid.. har utrolig vondt i ryggen det har jeg hatt i 3 dager nå.. jeg har lest at det ikke er bra tegn hvis man har vondt i ryggen.. jeg er veldig dårlig med humør,vil bare skrike høyt at nok er nok.. fant ut at ei veninne var 3mnd på vei og de hadde planlagt liksom,og det såret meg skikkelig rett og slett,siden i går holder jeg meg for å ikke gråte:'( jeg vil bare avbryte nå,vil ikke ruge mer..
Pia76.. Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #20 Skrevet 11. mai 2010 Men stakkars deg da((((...Skjønner du ble lei deg over det med venninna di,,men du må IKKE avbryte behandlinga nei. Lov meg å fortsett me progestan,,,Kan du det? Som jeg har skrevet før innpå her,,,så må dere ikke henge dere opp i symptomer. Kroppen kan ha masse symptomer---vise GRAVID eller ikke gravid test. NULL symptomer----vise GRAVID---eller ikke gravid. De der symptomene har ingenting å si,,,så jeg kjenner ikke etter engang. Det å bli deprimert hører med denne prossessen. Gråt MASSE i går jeg. Hormoner i sving kan man si. HÅPER det går bra med deg. (kan bare skrive brev viss du vil d istedet for her)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå