Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 jeg har lenge hatt problemer med svigerfamilien min. problemene blir bare verre og verre. jeg har pratet med fler om hva som skjer og alle sier det samme til meg. å det er at jeg burde gå fra han eller at min mann må bryte kontakten med de. det har hvert krangling i over 2 år nå. dem lover om og om igjen at dem skal legge alt bak seg og starte på nytt. men går ikke mange dagene før det er på`n igjen. er det riktig å si til min mann at det er på tide å velge hvem han vil ha som familie.?? jeg syntes dette er vanskelig. men føler jeg har fått nok av alt tullet familien hans holder på med. vi har en sønn og en unge på vei om jeg syntes fortjener bedre enn dette.. jeg trenger virkelig hjelp og råd..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Du skriver ingenting om hvilke problemer dere har med svigers. Går det ikke å ta et skikkelig oppgjør med dem? Jeg har blitt latterliggjort av min svigermor i over 15 år nå, der hun bare gjør som hun selv vill, selv i situasjoner hun absolutt ikke burde det. Jeg har prøvd å sagt i fra så intenst mange ganger , men hver gang bare ler hun av meg. Jeg har ikke truffet dem på mange maneder nå, men jeg holder på å psyke meg opp til å tåler latterliggjøringa hennes, og ta til motmæle så det rekker med samme mynt. Håper bare jeg er tøff nok........Men jeg må det for min skyld, for de siste gangene de har vært her har jeg blitt fysisk syk av besøket med diare, hodepine og vonde muskler. Kan ikke ha det sånn i lengden akkurat.
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Uten at jeg vet hva problemene gjelder vil jeg si at du kan IKKE be mannen din velge mellom deg og sin familie.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 jeg ville ikke sagt at han måtte velge mellom deg og dem. men sagt at du ønsker å kutte kontakten med dem så han kan gjerne dra på besøk til dem og han vil det og de kan komme til dere når du ikke er hjemme.....
laracroft Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Bra at du har fått nok, du vet at dem ikke vil endre seg. De svarene du har fått her synes jeg ikke gavner deg. Så brett opp ermene og ta en prat med han,og at dere ikke kan fortsette denne kampen med hans foreldre,og at han må sette seg og dere i respekt overfor dem! Uansett! Hvis dem ikke hører;bør han ta en laaang pause fra dem. Og skjønner dem ikke alvoret,så kutter man kontakten,hvis man ønsker å ha et normalt liv. Du skal ikke fryses ut, og dermed skal ikke han måtte dra uten deg osv pga av at DEM ikke kan oppføre seg!! Svigerforeldre har ingen rett til å krenke under noen omstendigheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå