Gå til innhold

Wow!! Funnet "drømmehuset", men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det var kjempe fint. Dere kan jo be om privat visning hvis det ikke passer med timeplanen deres? Vi skal på privatvisning etterpå fordi neste visning er så tett oppi termin dagen min at jeg har lyst til å få garantert tittet på huset.

Kjenner følelsen når man føler man har funnet "drømme huset":-) Vårt var også rekke/kjedet enebolig. Skuffelsen sitter fortsatt i at det glapp mellom fingrene våre, snufs;)

Men men, opp på hesten igjen og nye visninger skal man igjennom;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg synes også, kjempefint for småen som kan springe ut å leke alene :)

Håper han er enig ja, må tenke litt på hvordan jeg skal legge det frem! Men forhåpentligvis kan jeg spille på fornuften, det er veldig billig, så skal vi bo i dette området så er det en kjempe bolig! Samt at det er plass til sønnen hans også når han kommer på besøk :)

Takk for lykke ønskninger vaskedama :)

Skrevet

Hehe, sant det Jippiajajee :)

Men avogtil så lurer jeg på om noen leser noe helt annet enn det jeg gjør her inne!

Skrevet

noen ønsker bare å provosere.. kjedelig men sant;)

Lykke til med overbevisningen da.. kanskje han faller og??

Det hadde jo vært det beste:) Privatvisning er sikkert ikke dumt:)

*Good Luck!!*:o)

Skrevet

NomaJean, joda kan be om det, men tror jeg satser på å droppe mini på trening og så stikke opp å se på det. Hehe, skal jo bare "innom" å se, heeelt uforpliktende ;) ihvertfall er det det han kan tro enn så lenge!

Lykke til med husdrømmen deres :) kremt,evt "rekkehusdrømmen"

Skrevet

Det er jo alltid en unnskyldning at ingen andre forstår når man får andre svar enn de man liker...

Nei, du vet..., her jeg bor - v/ Oslo - her er alt gratis og det finnes alltid massevis tilsalgs i alle områder hele tiden. Ittno problem... Du bør virkelig ta deg en tur så får du deg en overraskelse!

Skrevet

hehe, "rekkehusdrømmen" er sterk. Her i Oslo kan jeg ikke drømme om noe annet enn det, en enebolig er utopisk;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Du presiserte da også at det kanskje ikke var drømmehuset for andre, men at det var akkurat noe for dere. Syns det ser kjempetrivelig ut, og beliggenhet er viktig. Kanskje du kan ringe eier eller megler og få snike litt på forhånd? Starte visning bittelitt før treninga?

Skrevet

Er en ganske god pris til å være i den bydelen. Er det drømmehuset deres, ville jeg ha snakket med typen om det og gått på visning. Faren er at det mest sannsynlig kommer til å gå for over prisantydning, men er hvertfall verdt en sjanse! Men ville gått i banken for å forhørt meg om lån først da... for min del har vi heller bosatt oss noe lengre sør, der en får mye mer for pengene ;-) Men viss man virkelig har lyst å bo i byen, ville jeg også ha foretrukket et etablert og solid sted som Stokka kontra f.eks. Storhaug.

Skrevet

Det ser trivelig ut men jeg ser flere problemer

Kjøkkenet er ganske lite, stuen ser også liten ut.

Soverommene er små, foreldresoverommet har ikke noen stor seng men allikevel lite skapplass og sengen står helt intill veggen for å få plass.

Det er nyoppusset, fint laget til osv, men tenk deg godt om og ikke minst, mål ut møbler ol dere har før du ser på huset om dere får plass.

I tillegg tenk energi, når er huset bygget, blir det varmet opp avs trøm elelr varmepumpe?

Isolering osv..

Skrevet

lindynatt: takk for fine innspill :)

Skal absolutt tenkes på når vi går på visning! (om jeg får lurt med meg mannen)

Skrevet

Ja, er vel en fare for at det går godt over prisantydning, men det ligger en million under "maxen" vår så det burde gå bra :)

Har tenkt sør over, men er byjente så ønsker å holde meg her i omårdet (eiganes/lassa skole krets) i utgangs punktet, men skal ikke se bort fra at det ender med at vi etterhvert innser hvor mye mer man får for pengene om man er villig til å bo 20-25 min utenfor stavanger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...