Gå til innhold

Hva har du i bagvogna til din nyfødte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har på henne godt med klær, og så ligger hun på en skinnfell, samtidig som hun har dyne på - og vindtrekk på toppen av det hele.

Er redd det kanskje er litt for mye.. Nå viser gradestokken 7 grader. Kanskje jeg skal droppe skinnfellen...

Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres helt fint ut.

Sjekk med jevne mellomrom at hun ikke er for varm(i nakken). Og kle av et lag om hun kjennes varm ut.

Å ligge på skinnfell er ikke noe problem uansett temperatur, men for mange lag med klær er ikke alltid bra. Heller et lag for lite med klær enn for mye.

Skrevet

Ta en finger eller to i nakken hennes under klærne hun har på seg. Så kjenner du etter der om hun er varm eller har en fin temperatur.

Skrevet

Kommer ann på temperaturen.

I går hadde vi bare på body og bukse og lue, ligger på lammeskinn med dyne over. Men enda er han litt for varm, blir klam i nakken, men synes at det er litt tidlig med enda mindre i vogna.

I dag hadde jeg vel satt på ei tynn jakke også skulle vi ut, men siden det regner loddrett holder vi oss inne.

Skrevet

har fleecepledd i bunnen av vogna, gutten min har enten body,bukse og teddydress på seg med dyna over, eller så har han body og velourdress med dyna over. Og selvfølgelig lue.

Kommer ann på hvor varmt det er ute, er det kaldt tar jeg på dressen, men er det varmt så dropper vi den og han har velour bukse og jakke på:-)

Skrevet

her er ull min beste venn, som min mor "mobber" meg litt for, men synes han trives mye bedre i ull enn bomull. nå om dagen har jeg han i en voksi uraban pose, av klær har jeg ull body og ull stilongs med joggebukse og en genser, og lue. har noen av de siste dagene kjent at han er litt for varm, så da har jeg tatt av joggebuksen og genseren og da er han akkurat passe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...