Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #26 Skrevet 1. mai 2010 Helt uenig, han visste jo ikke at det var umulig å ha sex, de fikk jo ikke "prøvekjørt" forholdet også seksuelt pga religion! Jeg syns tvert i mot at den dama lurte ham. Hun burde ha advart han om at det kom til å bli et liv i avholdenhet - og uten egne barn. Ellers så burde hun VIRKELIG legge seg i selen mht hender og tunge... Seriøst, hvis jeg gifta meg med en fyr som etterpå innrømte at han var komplett impotent, ville jeg se på det som avtalebrudd. I gamle dager var det faktisk regna som god nok grunn til å annullere ekteskapet - at en av de to enten ikke ville eller ikke kunne utføre sine "ekteskapelige plikter".
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #28 Skrevet 2. mai 2010 Du må være en av de største idiotene her inne på forumet, Lille3ngel... Det er det mest idiotiske av kommentarer jeg leser her inne...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #29 Skrevet 2. mai 2010 Så sant hun er enig i at de kan løse problemet på den måten, så er det jo greit nok. Siden det ikke er mulig å ha sex for hennes del. Men å gå bak ryggen på henne... Nei, det er simpelt...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #30 Skrevet 2. mai 2010 Jeg synes ihvertfall ikke synd på damer som blir bedratt fordi de kniper sammen beina.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #31 Skrevet 2. mai 2010 nei, men likevel er jo mannen da en komplett idiot som presterer å være utro istedet for å innse at han ikke ønsker å være i et sånn forhold og faktisk bryte ut av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå