Gå til innhold

Har dere barn som liker matvarer dere ikke liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min ELSKER sylteagurk, hun kan sitte og maule bare på agurkbitene, og jeg kjenner jeg blir småkvalm bare av å finne dem frem til henne;-)

Hva med deres barn?

Skrevet

Ja, jeg må kjøpe grønne oliven til henne. Det, i tillegg til avocado, som hun også liker, er noe av det ekleste jeg vet:)

Skrevet

minstemann elsker rødbetter:) syns d er så godt da, vill helst ha d på alt:) makrell spiste han også en del av før, men jeg klarer ikke lukta en gang, blir kjempe kvalm.

Skrevet

Ja, guttene mine (og datteren min forsåvidt) liker mye jeg ikke liker. Jeg er sånn som liker en del mat sammen med annen mat. F.eks er jeg veldig glad i salat med agurk, tomat osv, men klarer ikke spise noe av dette uten å putte det i munnen sammen med middagen el, egg er godt, men kun på skiven osv. Ungene derimot knasker paprika, tomat, egg osv som om det er snop. Jeg er helt fascinert, hehe...

Skrevet

fox`y, ja hun liker rødbeter og makrell også. Rødbeter går greit, men makrell er så gale at jeg ikke smører det på til henne en gang, så der blir mannen i huset pent nødt til å trå til;-)

Skrevet

vesla her er glad i kaviar og prim, det er overhode ikke noe jeg eller samboeren min liker så foreløpig spiser hun det bare i bhg. men må vel kansje kjøpe det innimellom når hun blir større

Skrevet

hehe:) har ikke makrell hjemme jeg når mannen er på sjøen. han spiser d så da kan han kjøpe inn d selv:p lillemann får makrell i barnehagen da så får dekket behovet sitt dær:p

Skrevet

Mini her i huset liker kaviar og makrell i tomat. Dette kan ikke jeg fordra, så det blir mest pappaen som gir han dette :)

Blir kvalm bare av lukta, men mini liker det så godt, så må bare bite det i meg.

Skrevet

Jepp! 7åringen liker oliven, fetaost, rødbeter, krydderkarse b.l.a.. Og hun elsker majones, har det på alt:/ Jeg liker ikke noe av dette..

Skrevet

Ungene mine dvs 2 av dem elsker tunfisk i lake, jeg fordrar ikke tunfisk i det hele tatt, mens de kan spise en hel boks som lørdagsnop!

Ellers spiser de stort det samme som oss!

Skrevet

Ketchup, brunost, prim er matvarer jeg ikke kan fordra, men som vesla på 3 elsker. Men det er jo ganske vanlig mat da. Mannen min hater pølser, så når han er borte har vi pølsefest.

Hun liker også brie og oliven som kanskje er litt avansert for små barn, men det digger vi også. Derimot er det veldig mye vanlig mat hun ikke liker.

Skrevet

Datteren min elsker MORSMELK men det liker ikke jeg! Ellers liker hun alt jeg liker, foreløpig.

Skrevet

Nei ikke min, hun liker nesten ingenting så da hadde jeg blitt særdeles overrasket.

Eneste hun liker som liksom er spesielt for henne er sprøstekt løk.

Skrevet

Makrell i tomat, sild, leverpostei med bilde av barn på, sølvløk på glass, hermetisk sopp...masse blæh. Jeg gir alt med entusiasme:)

Skrevet

yougurt!!! usj..

Skrevet

Mi eldste på 2 år elsker sild i madeirasaus! Jeg synes vel egentlig ikke det smaker så gærnt, men blir så kvalm av lukta at jeg greier ikke spise det lengre. (hun la sin elsk på det, og krevde å få det servert hver dag, da jeg var gravid med minste, med ekstrem svangerskapskvalme...)

Ellers liker hun kapers, oliven, surkål, rødkål, sylteagurk, rødbeter, kikerter og bløtkokt egg, men er generelt en småspist og kresen frøken med masse divanykker, så ingen stor matglede å spore her, med mindre det er snakk om pannekaker eller boller.

Skrevet

Hva kan jeg si. Ja, det er ekstremt mye. Jeg er veldig kresen, det er ikke han. Heldigvis. Han spiser blekksprut, all annen sjømat, han spiser alt! Eneste jeg vet han ikke liker er brokkoli.

Skrevet

ja - han spiser svarte oliven, kaviar, sukkererter (med belgene også) og tunfisk. Jeg liker ikke noe av dette jeg......

Skrevet

Oliven, makrell i tomat...usj grøsser ved tanken altså.

ellers synes jeg det er synd at ingen av våre små ennå liker sjømat.... men det kommer nok med årene tipper jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...